AsmodeuS AsmodeuS
1873
BLOG

Miało być wspaniale....

AsmodeuS AsmodeuS Rozmaitości Obserwuj notkę 117

 

Jest piękna jesień
Ogród cały w czerwieni
Wiesz, nasz jeż już wrócił
Jak to przed zimą, do sieni

Miało być pięknie

I jest kochanie
Wszędzie brązy
I mnóstwo żółcieni

Miało być bezpiecznie

Nie masz się czego bać
Będzie jak zeszłej jesieni

Miało być wspaniale

Na pewno będzie
 Uwierz
Od teraz wszystko się zmieni

Nie kłam
Błagam Cię nie kłam
Za dużo wokół jest cieni

 

Marzną mi dłonie
I coraz zimniej jest

Wrócisz do domu, to minie
Na pewno zdamy ten test

Nie kłam

To zimno to tylko złudzenie

Nie kłam proszę 

Za późno

Zbyt wielkie czuje zmęczenie

 

Jak zawsze wytrwamy
Nie wierzę w przeznaczenie
Tylko musisz być silna
Jedynie to ma znaczenie

Mocno mnie przytul
 Przytul mnie szybko

Szybko
Szybko
Boje się

........

....

...

.

Gdziekolwiek będziesz
Cokolwiek się stanie
Przyjdę po ciebie kochanie

 

 

AsmodeuS
O mnie AsmodeuS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości