Agnieszka G. Agnieszka G.
461
BLOG

O. Tadeusz Rydzyk o polskim rządzie: to jest opętanie złem

Agnieszka G. Agnieszka G. Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

 - To jest opę­ta­nie złem - mówił w Radiu Ma­ry­ja o nowym rzą­dzie o. Ta­de­usz Ry­dzyk. Re­demp­to­ry­sta dodał, że "rząd Ewy Ko­pacz jest stary, skom­pro­mi­to­wa­ny pod­słu­cha­mi i uroz­ma­ico­ny ko­le­żeń­ski­mi i par­tyj­ny­mi ro­sza­da­mi".

- Nie wiem, czy ja mogę powiedzieć, że to jest rząd polski, czy to jest rząd w Polsce - mówił o. Rydzyk na antenie Radia Maryja, oceniając skład gabinetu Ewy Kopacz. - Polacy potrzebują kompetentnego rządu, a rząd Ewy Kopacz jest stary, skompromitowany podsłuchami i urozmaicony koleżeńskimi i partyjnymi roszadami - dodał.

- Nie wierzę, żeby aż taka słaba świadomość była, to jest już opętanie. To jest opętanie złem. Jeżeli ktoś działa tak dla pieniędzy, to jest typowy Judasz - mówił szef radia.

 

W dniu exposé premier Ewy Kopacz założyciel radia mówił też o powołaniu Donalda Tuska na szefa Rady Europejskiej. - Ci wszyscy, którzy Polsce szkodzą, oni są wynagradzani! (...) Jaki to specjalista? Jakiej dziedziny? Widzimy, jaka korupcja potworna, jakie przestępstwa. No i nic - grzmiał o. Rydzyk.

 

Radio Maryja wspomniało też o apelu Kopacz do Jarosława Kaczyńskiego "o zdjęcie z Polski klątwy wzajemnej nienawiści".

 

Źródło : onet.pl

 

 Jakież było moje zmieszanie i zastanowienie czytając słowa O. Tadeusza, to stwierdzenie spodobało mi się jednak najbardziej

        „Jeżeli ktoś działa tak dla pieniędzy, to jest typowy Judasz - mówił szef radia.”

A czy Twoje działania szanowny o.Rydzyku nie wyglądają właśnie w taki sposób? Czy stałe gromienie o więcej i więcej nie jest działaniem dla pieniędzy? Czy sam także twierdzisz, że jesteś opętany przez czyste zło, przez rządzę pieniądza ? Nie popieram rządu i tego co dzieje się w tym rządzie, jednak nadal głośno twierdzę kler i kościół powinien zostać odsunięty od koryta, eliminacja propagandy w jakiejkolwiek formie i wyrazie. Niestety z dnia na dzień pojawiające się afery, ze strony księży, nie skłaniają do zmiany zdania w tym temacie. Najwięcej niestety mają do powiedzenia sami nadstawiając kieszenie.

 

Według o. Rydzyka, o czym mówi na antenie Radia Maryja

należy „cieszyć się, że ksiądz jeździ lepszym samochodem” – podaje.

A moje pytanie brzmi , a z czego mam się cieszyć, z tego że z pieniędzy które ludzie ślą mu z najróżniejszych zakątków świata ciśnie tyłek w drogie samochody, tego że zamiast świecić przykładem sam unosi się pychą i bogactwem?!No tak, zawistnicy rozpuszczają plotki o Maybachu, a tu tylko na Lexusa RX 400h udało się nazbierać. Ale cóż warto narzekać w końcu jedno miejsce w multipleksie to mało , teraz trzeba na kolejne i kolejne zbierać, aż w końcu Telewizja pod jego dyktatura obejmie cały świat, zło zniknie za uderzeniem magicznej różdżki , a władza nad światem przypadnie w ręce kościoła. Mali chłopcy w kolejkach będą ustawiali się do księży , a zawistnicy spłoną na stosie, za herezje i czary.

 

www.jestjakjest.pl/2014/10/o-tadeusz-rydzyk-o-polskim-rzadzie-to.html

 

 

Kolejne z pytań nurtujących ludzkość.Autoprezentacja jest zadaniem niezwykle trudnym aby oceniając siebie samego nie poczuć się narcystycznie, czy zbyt negatywnie oceniać siebie samego. Jaka jestem żywiołowa, pełna nadziei na odnalezienie własnej ścieżki, zawsze zastanawiająca się nad wydawanym sądem, życzliwie i z przymrużeniem oka spoglądająca na otaczający świat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo