berenika berenika
432
BLOG

Takie będą Rzeczpospolite jakie ich młodzieży chowanie

berenika berenika Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Wracałam z psem ze spaceru i nagle usłyszałam huk. Wróciłam się w stronę ulicy i zobaczyłam chłopaka . leżącego w kałuzy krwi, z otwartymi złamaniami nóg , wyjącego z bólu. Jechał na skuterku. Został potracony przez samochód. prawdopodobnie przez jakiegoś pijanego gnoja jakich wieczorami jeżdżą całe tabuny.Oczywiście zwiał z miejsca wypadku.

Momentalnie zebrało się mnóstwo młodzieży i zaczęła sie dobra zabawa.

-lala zrób mu oddychanie usta -usta mówi jakiś ubrany w markowe ciuchy przystojniaczek do swojej wymalowanej lali

-co ci się tak nóżki wykrzywiły?

i tego typu odzywki, niektóre nie do powtórzenia. Bawili się świetnie, żadnego wspólczucia, świetna zabawa z tragedii.

Jeszcze nie mogę ochłonąć. Czy ta nasza młodzież jest juz zupełnie stacona?

 

berenika
O mnie berenika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości