amelia007 amelia007
632
BLOG

List Otwarty Do Administracji Salon24

amelia007 amelia007 Rozmaitości Obserwuj notkę 22

12.12.2011, dzień przed 30 tą rocznicą Stanu Wojennego

Droga Administracjo, Drogi Panie Redaktorze Igorze Janke

 

Zwracam się z uprzejmym zapytaniem: kiedy zostanie zdjęte obecne w prawym górnym rogu zdjęcie ? Pytam, bo nie mam zamiaru zaglądać tutaj dopóki ono wisi. Żeby byla pełna jasność: ja nie mam żalu, pretensji czy uwag. Kazdemu wolno, jak mniemam, wieszać sobie dowolne zdjęcie dowolnego polityka w dowolnym miejscu. Ja tylko chciałabym wiedzieć jak długo mam omijać salon24 by się nie narażać na przykry dla mnie widok. Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

amelia007
O mnie amelia007

rustykalna by nie rzec abnegatka wobec spraw materialnych:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości