iszisz iszisz
42
BLOG

Qvo vadis Chavez ,Qvo vadis Wenezuela

iszisz iszisz Polityka Obserwuj notkę 1
Chiałbym móc jednocześnie dodawać dwa posty  jeden o Polsce a drugi o świecie współczesnym .Pragne dzisaj przectawić swój punkt widzenia na Wenezuele -kraj który ma jedno z najwiekszych zasobów ropy na Świecie.

Niedawno w tym kraju odbyło się referendum w sprawie przyjecia poprawk do konstytucjii(jesień 2007) które mówiły ,że Hugo Chavez mógł by być dożywotniym prezydentem .Myśle ,że dobrze się stało ,że Chavez przegrał to referendum bo dzieki temu trudniej bedzie zaprowadzić tym kraju autorytarne rządy.Jednak nie pokoji mni reakcja świata tak naprawde jedynym przywódcą który sprzeciwa się retoryce Chaveza jest George Bush.Spójrzymy ,że Sapatero(premier Hiszpanii) handlował nawet bronia z Chavezem a burmistrz Londynu podpsiał umowe z tym populistą .Czy opozycja wenezuelska da sama rade??????

 Obawiam się ,że nie gdyż nie ma ani realnego wsparcia świata i ani charymatycznego lidera.A co do krajów Ameryki Poł jest im na reke taka władza Wenezueli.Powód jest bardzo porsty kasa kasa kasa .Trzeba pamietać że są podejrzenia ,że wspierał kampanie prezydecką pani Kirchner i wiadomo że rozdaje kase po Ameryce na lewo i prawo .Szkoda ,że tylko Ameryka nie widzi w Chavezie i jego antyamerykańskiej retoryce zagrożenie.Nie szłyszałem żadnych głośnych protestów bo tym jak znacjonaliował przemysł ropotwórczy dopiero gdy do Sapatero powiedział ,że były premeir Hiszpanni Anzar to faszysta to król powiedział "a może byś się zamknął".

Moji państwo stanowczo za pózno ktoś poza Bushem powiedział Chavezowi w twarz.O Chavezie mozna by pisać prace magisterską :D ale to nie miesjce i pora .Wiec proszę wszytkich wierzących módlmy się ,żeby Chavez był prezydentem tylko 2013

 

PS: Nie wolno zapominać nam ,że Chavez to przyjaciel Castro i wysyła na Kube wenezuelskich lekarzy >tak naprawde finasuje Kube.Z Chavezem trzyma się tez Ortega prezydent Nikaragui Morvales prezydent Boliwi >Chavez jest prezydentem od 1998 wybrany w wyborach powszechnych a wcześniej próbował dokonać zamachu stanu

 

Odpowiedzi do osób komentujących drugu artykuł

dziekuje za ocene :)

zgadzam się że socjalizm nie jest dobry

 

iszisz
O mnie iszisz

Jestem osobą która lubi wos historie polityke.Nie lubie obłudy skrajnośći.jestem zwolenikiem konserwatywnego liberalizmu choć nie wszytkie lementy mi odpowiadają ale w sumie mi tam jest najblizej .Jestem za poltyką prodzinną .Popieram akcyze na papierosy wódke .Nie jestem zwolnikiem małżestw homoseksulanych .Opowiadam się ,żeby zwiażki zawodowe nie miały za wiele do powiedzienia Z czasem me poglądy wyjda na szereg spraw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka