iszisz iszisz
44
BLOG

Dlaczego ludzie czepiają Radia Maryja i jego twórcy ?

iszisz iszisz Polityka Obserwuj notkę 0

Nie rozumiem całej nagonki na  RAdio mAryja.Żyje w kraju gdzie jest wolność głoszenia poglądów.Ale czy aby na pewno???????Nie bo jest pewna stacja w Toruniu  -radio Maryja.Która mówi NIE aborcjii NIE eutanazjii NIE laicyzacji społeczeństwa.Che aby jakieś wartości były w kraju zachowane takie jak patriotyzm szacunek a nie to co TVN24 która może byc stronicza bo jest świecka.No to teraz bedziemy mieli jazde jak TVN otworzył nowy kanał o Religi.Jak oglądam ten kanał to powiem szczerze ,że już wole Trwam :/.No ale mniejsza tym Kościół katolicki ma prawo głoiśc swe poglady takze polityczne.Nie może być tak że katolik to nie może uprawiać żadnej puplistyki.Zresztą wczoraj oglądałem wywiad Marcinkiewiczem w TVN24.Były premier mówił o tym ,że zamierza stowrzyć szkołe dla przyszłych politków a dzienikarzyna jeden a czy wstąpia  tam bracia Kaczyńscy.Kto jest tu stroniczy ???????????

 

Czesto słysze absurdalne oskarżenia o antysemityzm to słuchacze są na wizjii .To oni mówili io looby żydowskim .Rydzyk ma nowy samochód .Niech mu się wiedze jak chesz to możesz coś samemu zrobić żeby mieć auto.Czesto słysze ,zę Rydzyk nie rozliczył się z akacji ratowania stoczni.Tylko tutaj moge się go czepiać .Nic wiecej.Rydzyk spotkał się z Kopylańskim .Ma prawo Rydzyk to robić .Jest wolnym człowikiem.Czesto media lubuja wypominać taśmy.To jest szkoła Rydzka  a nei TVNu i tez ma prawo to robić bo jest wolnym człowiekiem .Rolzliczanie Rydzyka zostawmy kościołowi i Bogu i ewntualnie słuchczom a nie jakiś dziwnym dzienikarzom

Tak nawiasem mówiąć szkoda ,że mało osób widzi że to wspaniała forma propagowania wiary a może nie chce tego zobaczyć pewne osoby.Szkoda pozdrawiam

Chcę wolności liberalzimu dla mediów :) nie chce antyradiomarjizmu

iszisz
O mnie iszisz

Jestem osobą która lubi wos historie polityke.Nie lubie obłudy skrajnośći.jestem zwolenikiem konserwatywnego liberalizmu choć nie wszytkie lementy mi odpowiadają ale w sumie mi tam jest najblizej .Jestem za poltyką prodzinną .Popieram akcyze na papierosy wódke .Nie jestem zwolnikiem małżestw homoseksulanych .Opowiadam się ,żeby zwiażki zawodowe nie miały za wiele do powiedzienia Z czasem me poglądy wyjda na szereg spraw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka