iszisz iszisz
48
BLOG

Kobiety do przodu

iszisz iszisz Polityka Obserwuj notkę 0

Dzsiaj chiałbym się podzelic refleksja ,że co raz cześciej kobiety pełnia najwyższe funkcje w państwie.Co nie było do pomyślenia w straozytnej Grecjii i nie tylko  ta,

Dzisaj mamy XXI wiek całe szcześćie że jest inaczej.Myśle ,że najlepszym tego przykładem jest Johnson pierwsza prezydent kobieta w Afryce .Dzieki niej Liberia podnosi się z bagna jakie zafudował były prezydent Taylor.Wprowadza krok po kroku reformy ekonomiczne prosi świat o umorzenie długów .Stara się godnie repreztować kraj.Panowie bierzmy z kobiet przykład one naprade są dla nas wzorem.:)Jednak i wczesniej zdarzały się wybitne kobiece osobistości .Do takich osób niewątpliwie zaliczała się Maragret Tacher -pierwsza kobieta premier w Wielkiej Brytanii która ograniczyła role związków zawodowych i  dała kopa brytjjskiej gospodarce.Reasumując gdzie my meżycznii nie może tam baba może.Dlatego chiałbym aby wybór jaki dokonali wyborcy w Aregntynie się sprawdził.Żeby pani Kirchner była dobrym prezydentem tak jak jej mąż(porzedni prezydent) .Ale widze ,że bedzie ciezko bo Chavez według FBI finasował kampanie wyborczą.Ale cóz zobaczymy  czas pokaże.Życze powodzenia.Kobiety wiecej wiary w siebie ,pisze do mych niektórych nieśmiałych koleżanek.Tacher tez kiedys była młoda taka jak każda z kobiet .Pisze to bo chiałbym życzć odwagii kobietyw działaniu tak jak Tacher i Johnson .Amen

PS :Wy jesteście spokojne za to was lubie

iszisz
O mnie iszisz

Jestem osobą która lubi wos historie polityke.Nie lubie obłudy skrajnośći.jestem zwolenikiem konserwatywnego liberalizmu choć nie wszytkie lementy mi odpowiadają ale w sumie mi tam jest najblizej .Jestem za poltyką prodzinną .Popieram akcyze na papierosy wódke .Nie jestem zwolnikiem małżestw homoseksulanych .Opowiadam się ,żeby zwiażki zawodowe nie miały za wiele do powiedzienia Z czasem me poglądy wyjda na szereg spraw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka