Pani Enka Pani Enka
605
BLOG

Moje haiku

Pani Enka Pani Enka Kultura Obserwuj notkę 12

Moje haiku

Moje haiku

nawet biedronkę

kusi miraż nektaru

- rzucisz kamieniem...?

Moje haiku

Moje haiku

sakura - wiśnia

w panieńskiej mgiełce różu

-szara codzienność

Moje haiku

Moje haiku

w kwiecie lotosu

krucha subtelność bytu

-  piękno przemija…

Moje haiku

Moje haiku

skarlały bonsai

wierzy w wieczne trwanie

- zastygłe życie…

Moje haiku

Moje haiku

mleczne obłoki

strojne w pierzaste złudy

- samotność dali...

Moje haiku

Moje haiku

z furią - mizerna

mrówka walczy o życie

- czas przeznaczenia...

Moje haiku

Moje haiku

niewinny motyl

w przyjaznym mezaliansie

- zabawa życiem...

Moje haiku

Moje haiku

śpieszy nieborak

wolno i  z majestatem

- z jarzmem na barkach...

Moje haiku

Moje haiku

żar kwiatu paproci

ćmie opala skrzydełka

- światło w tunelu

Moje haiku

Moje haiku

żuczek mocarny

toczy swój jedyny świat

- siła uporu

Moje haiku

Moje haiku

dmuchawiec lichy

to ludzka „wietrzna” stałość

i symbol życia...

Moje haiku

Moje haiku

galaktyczny ziąb

choć wokół gwiazdki z nieba

- krąg niemiłości

Moje haiku

Moje haiku

ukryty w głuszy

duch leśnego pustkowia

- krzyk samotności

Moje haiku

Pani Enka
O mnie Pani Enka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura