BlondInes BlondInes
333
BLOG

Zamach na demokrację na Pradze Północ

BlondInes BlondInes Rozmaitości Obserwuj notkę 3

"Na samym początku pragnę z całego serca i najmocniej jak umiem pogratulować osobom, które powołały na urząd prezydenta m.st.Warszawy panią, która zowie się Hanna Gronkiewicz-Walz.

Nie mam słów, które mogą wyrazić wielką radośc, która płynie z wyboru tej o to pani na tak ważne stanowisko dla wszystkich mieszkańców i przyjezdnych."

Dobra, dobra, tak bym napisała, gdyby mi brakło rozumu; do rzeczy:

Pani Prezydent dokonała dziś, razem z koleżanką partyjną zamachu na demokrację.

Wyborcy tegoż ugrupowania mieli żyć lepiej- wszyscy. I będą żyć, jeśli mają znajomości i prywatny telefon do Pani Prezydent.

A o to, czym się zdekoncenrtowałam:

Wybrany burmistrzem przez radnych Jacek Sasin pożegnał się ze stanowiskiem. Zarząd komisaryczny wprowadziła Hanna Gronkiewicz-Waltz. Ster w dzielnicy przejmie Piotr Zalewski, były wiceburmistrz Ursynowa.

Jak to się zaczęło?

Rozstrzygnięcie w głosowaniu nad wyborem burmistrza na Pradze Północ było dość zaskakujące. Niespodziewanie, dzięki głosowi jednego z radnych PO, burmistrzem wybrany został kandydat... PiS - Jacek Sasin, minister w kancelarii prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Wobec takiego obrotu spraw, przewodnicząca przerwała obrady, uniemożliwiając tym samym wybór składu zarządu dzielnicy w starym roku. Tymczasem upłynął przewidziany na to ustawowo czas, co wykorzystała Hanna Gronkiewicz-Waltz, która zgodnie z literą prawa wprowadziła do dzielnicy swojego komisarza...

Gratuluję!

Jednak nie jest ważne na kogo głosowaliśmy, nie jest ważne kto został wybrany i na jakie stanowisko. Ważne kto ma telefon do Hani...

 

Kocham Pragę, jestem z nią związana od trzech lat i być może nie odrazu byłam przekonana, że Jacek Sasin będzie odpowiednim burmistrzem( widzę Go w nieco innym, ważniejszym miejscu), jednak teraz stanęłabym za Nim murem, w obronie Jego stanowiska(otrzymanego w głosowaniu demokratycznym).

ŁAMANIU PRAWA I ZAMACHOWI NA DEMOKRACJĘ MÓWIMY GŁOŚNE I ZDECYDOWANE 'NIE'

BlondInes
O mnie BlondInes

Chcę zmienić otaczający mnie mój mały świat. Może dlatego, że jestem młoda, może dlatego, że urodziłam się w tym kraju, żyję tu i chcę tu zostać. Chcę czegoś lepszego, wiem, że mogę dokonać wielkich zmian, jestem na to gotowa. Polska jest moim miejscem na ziemi, wiec musi być tak jak ja: wyjątkowa, przebojowa i pewna siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości