BlondInes BlondInes
149
BLOG

Owoce Beatyfikacji?

BlondInes BlondInes Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Dziś wielki dzień.

Papież powagą Kościoła Katolickiego ogłosił naszego Rodaka- Jana Pawła II Błogosławionym.

Przez cały dzień politycy, księża i inni świadkowie pontyfikatu opowiadali ile to ten pontyfikat zmienił.

Jak nasze szare życie nabrało barw i ile nauczyliśmy się od Błogosławionego Papieża-Polaka.

Miło było tego słuchać, ale jak doświadczenie pokazuje: słowa jedno czyny drugie.

Co jednak sprawiło, że postanowiłam zabrać głos?

Usłyszałam sytuację, gdzie młody neoprezbiter w bardzo brutalny sposób wyraża się o dzieciach będących innego wyznania. Stwierdza, że kościół katolicki ma pomagać tylko dobrym i grzecznym dzieciom wyznania katolickiego, innym się ta pomoc nie należy, nawet jeśli jest taka mozliwość i warunki.

Czemu?

Bo są innego wyznania i to sprawia, ze nie tylko są zepsute, to jeszcze będa psuć nasze grzeczne dzieci.

Boże, widzisz i nie grzmisz!

Taką jedną wypowiedzią, młody kapłan przekreślił 27 letni pontyfikat swojego Rodaka?

Dlaczego?

Zapewne młody uważa, że nikogo już słuchać nie trzeba, a na pewno nie trzeba wiedzieć co to jest ekumenizm, co wydarzyło się w Asyżu, Sarajewie, kim była i co robiła Św. Matka Teresa. Bo po co?

Nawet słowa Jana Pawła II są nie warte uwagi, bo to już jest historia, a teraz jest teraz.

Dokąd zmierzamy?

Czy nasza uczynność, pomoc, z której jesteśmy znani to już coś co zanika?

Dzeciom pomożemy, ale co z tym młodym księdzem, który nie zdaje sobie zapewne nawet sprawy jaki antyświadectwo tworzy.

Przykre i straszne, albo lepiej straszne i przykre.

Czy młodzi ludzie, pokolenie JP2 to już tylko mit, legenda, która zyła 6 lat temu, a potem umarła śmiercią naturalną?

Kim się stajemy...

 

BlondInes
O mnie BlondInes

Chcę zmienić otaczający mnie mój mały świat. Może dlatego, że jestem młoda, może dlatego, że urodziłam się w tym kraju, żyję tu i chcę tu zostać. Chcę czegoś lepszego, wiem, że mogę dokonać wielkich zmian, jestem na to gotowa. Polska jest moim miejscem na ziemi, wiec musi być tak jak ja: wyjątkowa, przebojowa i pewna siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości