BlondInes BlondInes
102
BLOG

Mam żal do polityków!!!

BlondInes BlondInes Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Do wszystkich polityków, do kazdego z osobna i do wszystkich razem.

Czuję się oszukana, zdradzona, zraniona i nie widzę perspektyw.

Kampania wyborcza zapowiada sie juz teraz tak, ze najchetniej wyjechałabym na całe wakacje, ale najpewniej skończy sie tym, ze wyłączę na trzy miesiace tv i radio.

Mam żal, ze wraca lepperyzacja.

Nasi politycy mają czasem złote mysli, dobre pomysły, ale czemu tylko czasem??

Czy nie ma szans na jakiś CUD?

Mam dość, żądam czegos więcej, czegos innego.

Jednak w takich chwilach mam wrazenie, ze jestem w tym sama...

BlondInes
O mnie BlondInes

Chcę zmienić otaczający mnie mój mały świat. Może dlatego, że jestem młoda, może dlatego, że urodziłam się w tym kraju, żyję tu i chcę tu zostać. Chcę czegoś lepszego, wiem, że mogę dokonać wielkich zmian, jestem na to gotowa. Polska jest moim miejscem na ziemi, wiec musi być tak jak ja: wyjątkowa, przebojowa i pewna siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości