Boanerges Boanerges
1102
BLOG

Zakazać pracy dla emerytów?

Boanerges Boanerges Polityka Obserwuj notkę 21

W poprzedniej notce napisałem, że PO szykuje się do stworzenia prawnego zakazu pracy emerytom i wprowadzenia swej dyrektywy od października 2011.

Po mojemu to by było tak. Jestem za tym przepisem ale tylko częściowo.

Jak rozrośnięta jest administracja państwowa każdy wie. Niedawno mieliśmy strajki budżetówki w Warszawie.

Ci emeryci, którzy pracują na posadach państwowych powinni odchodzić z dniem otrzymania świadczeń z ZUS. Powinno się im zostawić furtkę w postaci pracy na część etatu, bądź na umowę zlecenie. Przy tym powinni,  mimo, że otrzymują emeryturę, płacić stoswne kwoty do ZUS.

Zaś sprawa z prywatnymi przedsiębiorstwami powinna zostać bez zmian. To znaczy co komu do tego, że sobie zatrudniam 60 emerytów. Jeśli prywatny pracodawca ma taką zachciankę by ich zatrudniać, to niech zatrudnia, ale i odprowadza nadal składki...

Aktualnie przeprowadzam badania z ludźmi w wieku 50+ i w większości ci ludzie nie wyobrażają sobie by w Polsce możnaby podnieść wiek emerytalny kobiet do 65 lat a mężczyzn do 67. Mówią, że nikt tyle nie wytrzyma...

Boanerges
O mnie Boanerges

Sancte Michael Archangele, defende nos in proelio. Contra nequitiam et insidias diaboli esto praesidium. Imperet illi Deus, supplices deprecamur: tuque, Princeps militiae coelestis, Satanam aliosque spiritus malignos, qui ad perditionem animarum pervagantur in mundo, divina virtute, in infernum detrude. Amen. Michał Archanioł by Rębajło Kulturowy --> http://lach.salon24.pl/52463,index.html Relacja z wręczenia Boanergesów Bogurodzica Moja emalia na czas? na miejsce? na pewno! na serio! "... religia zdobyta staje się religią niepotrzebną" - D.Karłowicz "... a może ja chcę by moje życie miało ciężar" - B. Wildstein, Trzech kumpli "W świetle dnia wszystko jest widoczne. Zło, choć krzykliwe, w gruncie rzeczy jest słabe, dlatego ukrywa się w ciemnościach..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka