bobtej bobtej
35
BLOG

Dlaczego tak niewiele jest w Polsce filmow fabularnych ukazujacy

bobtej bobtej Polityka Obserwuj notkę 4

...prawdziwa historie heroicznych zmagan polskich patriotow z rezimem komunistycznym?

Mam wrazenie, ze przytlaczajaca wiekszosc dojrzalych polskich artystow ksztaltujacych swa tworczosc w PRL-u jest tak zniewolona komunistyczna indoktrynacja ze nie jest ona w stanie stanac dzis na wysokosci zdania i pokazac historyczna prawde, dlugo ukrywana przez dziesiatki lat komuny/postkomuny.

To dobrze ze Andrzej Wajda kreci film o Katyniu, ktory stal sie wielkim symbolem polskiego meczenstwa i historyczna tragedia. Ale dlaczego tak niewiele mozna dzis pokazac dla mlodej generacji? Filmy bardzo mocno pobudzaja mloda wyobraznie i ksztaltuja swiadomosc.

Boguslaw Bob Tejszerski, Sydney 

bobtej
O mnie bobtej

polski i australijski patriota (ale nie nacjonalista!). Nie mnie oceniac jaki jestem. Mysle ze to wynika z moich opinii na temat polityki, ekonomii, ekologii (zeglarstwo jest moja pasja).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka