bobtej bobtej
49
BLOG

Mam wrazenie ze zbyt wielu moich rodakow w Polsce ma zupelnego b

bobtej bobtej Polityka Obserwuj notkę 2

...punkcie klasycznych pojazdow-dinozaurow, w szczegolnosci jezeli jest to Mercedes czy BMW. Mam oczywiscie na mysli tych, ktorzy wydaja ogromne pieniadze na wyzej wspomniane nowe dinozaury z Niemiec zamiast pomyslec powaznie o japonskich hybrydach. Najbardziej znanym na swiecie symbolem postepu w motoryzacji masowej i mysle ze najlepszym jest Toyota Prius, w Polsce prawie nieznany. Gdy usilowalem ostatnio zamowic hybryda z okazji odwiedzin ojczyzny, spotkalem sie jedynie ze zdziwieniem. Ciekawy jestem dlaczego w Polsce tak ignoruje sie te znakomite pojazdy, pozwalajace na ogromna oszczednosc w zuzyciu paliwa (nawet ponizej 4l/100km), minimalne zanieczyszczenie powietrza, mnimalna emisje CO2 (104g/km) i cicha jazde elektryczna przy umiarkowanych predkosciach?

Boguslaw Bob Tejszerski, Sydney 

 

 

    

   

bobtej
O mnie bobtej

polski i australijski patriota (ale nie nacjonalista!). Nie mnie oceniac jaki jestem. Mysle ze to wynika z moich opinii na temat polityki, ekonomii, ekologii (zeglarstwo jest moja pasja).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka