bobtej bobtej
52
BLOG

Dlugo musialem czekac na poczatki lustracji/dekomunizacji w Pols

bobtej bobtej Polityka Obserwuj notkę 3

...okazuje sie ze nawet w tak skomunizowanym kraju jak moja ojczyzna jest to mozliwe. Jeszcze 2 lata trudno bylo uwierzyc ze to moze sie zdarzyc. Wbrew ogromnym trudnosciom braci Kaczynskich jednak daje sie odczuc swieze powiewy. Z niemala satysfakcja obserwuje dzis wzrastajaca panike w srodowiskach dziennikarskich przyzwyczajonych do powszechnej opinii ze niewiele da sie zrobic by zbalansowac politycznie polskie media.

Oczywiscie trudno jest porownac sytuacje Polski do Australii, ale my tutaj takze bylismy swiadkami jak trudno jest wprowadzic balans polityczny w mediach irytujaco lewicowych. Mam na mysli przede wszystkim telewizje ABC, finansowana przez obecnie konserwatywny rzad federalny John'a Howard'a. Pomimo wielokrotnych prob, podczas ostatnich 11 lat jego madrych rzadow, nadal nie udalo sie zbalansowac politycznie ABC, chociaz pewne pozytywne zmiany daje sie zauwazyc.

Wracajac jednal do Polski, karmionej nadal lewacka papka GW, podobno najbardziej poczytnej w kraju, nie zdziwie sie wcale jezeli predzej upadnie pierwszy naprawde polski rzad po wojnie niz zmieni sie profil polityczny tej gazety Michnika.

Boguslaw Bob Tejszerski, Sydney   

    

 

bobtej
O mnie bobtej

polski i australijski patriota (ale nie nacjonalista!). Nie mnie oceniac jaki jestem. Mysle ze to wynika z moich opinii na temat polityki, ekonomii, ekologii (zeglarstwo jest moja pasja).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka