Bogna Janke Bogna Janke
66
BLOG

Co to jest "układ"?

Bogna Janke Bogna Janke Polityka Obserwuj notkę 35
Z sondażu przeprowadzonego przez "Rzeczpospolitą" wynika, iż 52 proc. badanych Polaków uważa, że "układ" istnieje. 36 proc. twierdzi, że żadnego "układu" nie ma. Spróbujcie zdefiniować, co Wy rozumiecie pod pojęciem "układ"?
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka