Bogna Janke Bogna Janke
1047
BLOG

Do siego roku!

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

Zanim rozpocznie się nowy rok 2014, chcielibyśmy podziękować za Państwa obecność w Salonie24. Dziękujemy za tysiące tekstów i komentarzy, często znakomitych, ważnych i inspirujących.

Życzymy Państwu, by 1 stycznia 2014 roku był początkiem czegoś dobrego - uśmiechu i szczęścia w rodzinie, satysfakcji z tego, co robicie zawodowo, by przyniósł dobre zdrowie i pomyślność  ekonomiczną.
 
Życzymy dobrych dyskusji w Salonie24.pl. Życzymy, by rok 2014 przyniósł nam wszystkim trochę lepszą Polskę.
 
Bogna i Igor Janke z zespołem Salon24.pl
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura