Bogna Janke Bogna Janke
4541
BLOG

Wyjaśnienie ws. notki Tomasza Sakiewicza

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 140

Przepraszam Tomasza Sakiewicza, redaktora naczelnego "Gazety Polskiej", za wygaszenie jego notki pt. "Brońmy Gazety Polskiej", opublikowanej w Salon24.pl 19 marca 2014 r. Otrzymaliśmy zgłoszenie o naruszeniu w niej dóbr Ruch S.A. i informację o skierowaniu przez tę spółkę sprawy do sądu. Podjęłam decyzję o wygaszeniu tekstu, nie chcąc narażać naszej spółki na skutki ewentualnego procesu sądowego.

Dziś sprawdziłam, czy osoba zgłaszająca nadużycie, jest związana z Ruch S.A. Rzecznik prasowy p. Izabela Cicha-Berenda jednoznacznie zaprzeczyła, jakoby zgłoszenie zostało wysłane przez tę spółkę.

W tej sytuacji notkę Tomasza Sakiewicza natychmiast odblokowałam. Przyznaję - decyzję o jej wygaszeniu podjęłam zbyt pochopnie. Jedynym, choć marnym wytłumaczeniem jest to, że byłam wówczas w podróży za granicą i miałam bardzo ograniczony dostęp do Internetu, a przez to brak możliwości rzetelnego sprawdzenia nadawcy zgłoszenia.

 

 

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura