Bogna Janke Bogna Janke
718
BLOG

Mundial w Brazylii i konkurs Salon24!

Bogna Janke Bogna Janke Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 28

 

Z okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii uruchomiliśmy dla Państwa specjalny serwis wideo Mundial 2014. Znajdziecie tu najświeższe, najbardziej aktualne informacje z mistrzostw. W menu są kategorie: najnowsze, mecze, drużyny, strefa kibica, ciekawostki, organizacja, stadiony. Polecamy gorąco!

Ogłaszam konkurs na najciekawsze teksty o Mundialu. Będzie trwał od dziś do zakończenia mistrzostw, czyli do 13 lipca. Pamiętajcie o wybraniu właściwej kategorii notki (Sport) oraz tagów - słów kluczowych (Mundial, Brazylia, piłka nożna etc.). Nagrodami będą świetne książki i gadżety Salon24. Piszcie, naprawdę warto! 

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport