box2008 box2008
366
BLOG

Z G.W.. wzięte

box2008 box2008 Polityka Obserwuj notkę 8

Rafał Ziemkiewicz promuje swoją nową książkę, wywiadem dla portalu jedynie słusznej gazety, pod hasłem: „Leming to też Polak, tylko oszukany. Nie trzeba go zwalczać.”

Obiema rękoma mogę podpisać się pod tym stwierdzeniem, choć do reszty wypowiedzi Ziemkiewicza mam stosunek raczej krytyczny. Jednak nie o tym zamierzam.

Moją uwagę zwróciły komentarze poruszonych wywiadem czytelników portalu (pisowania oryginalna):

„ciallian - może coś w tym jest, wszak jeszcze żadna władza nie dała tego, co obiecała. Ale ja o czymś innym. Pisuar, moher i katol - oszukiwany i dymany, przez watykanistów! No i co jest gorsze!? Znaczy jak wyjaśnić młodym, co jest gorsze?

„wotywa321 - Moze to pan zyje w kłamstwie

„pllx3 - Lming oszukany? Ciekawa teza. A co powiedzieć o wyznawcach ojdyra, którzy nie dość, że są manipulowani, to jeszcze płacą za to kasę?

„zachelmie - Jestem wyborcą PO, czyli dla Ziemkiewicza lemingiem, i wcale nie czuję się oszukany. Trzeba być durniem, by wierzyć, że polityk zrealizuje 100 proc. obietnic - bo przecież większość z nich to karma dla wyborców-idiotów, nastawionych roszczeniowo i niemających pojęcia o realiach. Trzeba być jeszcze większym durniem, być wierzyć, że polityk zrealizuje 50 proc. obietnic w sytuacji ogólnoświatowego kryzysu. Trzeba być nieomal debilem, by wierzyć, że polityk zrealizuje 30 proc. obietnic - bo przecież jest tylko człowiekiem, czyli ma takie wady, jak reszta: jest leniwy, strachliwy albo brakuje mu kompetencji. Tusk zrealizował 20 proc. obietnic, więc dokładnie tyle, ile się spodziewałem. Ziemkiewicz, zabierz się lepiej za edukację ekonomiczną Polaków, a nie budzenie rzekomo śpiących lemingów.

Prawda że ciekawe?

PS

Przyznam się do pewnej manipulacji. Poprzestawiałem kolejność wpisów.

PPS

Nie linkuję tego szkodliwego medium.

box2008
O mnie box2008

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka