bronmus45 bronmus45
89
BLOG

Weź i poczytaj sobie, aby posiąść wiedzę...

bronmus45 bronmus45 Rozmaitości Obserwuj notkę 6

image

*

Przysiądź się do mnie, to Cię wnetki powachluję

wachlarzem, lebo rąbkiem od mojej spódnicy;

aliści mam potrzebę i to całkiem sporą

by już dalej nie nosić miana "festdziewicy".

 

Przysiąść i wziąść Ciebie, nadobna dziewojo

może tylko mąż stanu lub naćpany głupek.

Wolę ja postać z boku, by wnet nie zasłużyć

na miano jeszcze gorsze, niż zwyczajny dupek.

- bronmus45 -

.

image

- propozycja nie do odrzucenia Julki Palmer -

bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości