bronmus45 bronmus45
79
BLOG

W Polskę idziemy... panie, panowie...

bronmus45 bronmus45 Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Na kaca nie pomoże ani woda,

ani tłuste jedzenie...

Zjedzenie tłustej potrawy czy wypicie nawet dużej ilości wody nie pomoże w złagodzeniu kaca - wynika z najnowszych badań holenderskich i kanadyjskich naukowców. Póki co jedyny skuteczny sposób na uniknięcie "syndromu dnia następnego" to... pić mniej.

^

68712505570261236510.jpg

Ja w niedzielę, miast w Kościele

siedzę w barze... Katz mi każe.

Spijam piwo, czasem setę;

poznęcam się nad kotletem...

I tak zleci godzin parę

przesiedzianych tu za karę;

po wczorajszej, zakrapianej

kolacji. Wódką podlanej...

*

Czasami spotkam ... tych ONYCH;

jak ja, podobnie zmęczonych

- wtedy katz nie zniknie już dziś -

... lepiej było do domu iść ...

- bronmus45 -

bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości