bronmus45 bronmus45
60
BLOG

Obywatel Andrzej Duda mnie osobiście obraża, skarżąc się do prezydenta Niemiec..

bronmus45 bronmus45 Polityka Obserwuj notkę 2

...wypowiadając takie i inne słowa o mojej Ojczyźnie, Polsce, zamiast próbować coś zmienić...

Andrzej Duda do prezydenta Niemiec, Joachima Gaucka, który powiedział mu, że Polska pięknie się rozwija:

"panie prezydencie, tak, i sądzę, że ludzie dlatego mnie wybrali, bo głośno powiedziałem i nazwałem sprawy po imieniu: niestety Polska nie jest dziś krajem, o którym można by powiedzieć, że jest państwem sprawiedliwym, sprawiedliwym dla swoich obywateli, że jest państwem, w którym obywatele traktowani są równo …"

.

źródło 1:

źródło 2:

źródło 3:

bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka