Qeid Qeid
56
BLOG

Sprawa Olewnika a Latkowski a mój schron

Qeid Qeid Polityka Obserwuj notkę 2

Przypadkiem w trakcie szukania bajki dla dzieci trafiłem na tzw. trójkę czyli program 3 TVP zwany teraz dla zmyłki TVP INFO. I oto tymże przypadkiem trafiłem na wypowiedź Pana Sylwestra Latkowksiego w temacie SPRAWA OLEWNIKA.

Pewnie bym przełączył dalej ale zadziwiła mnie nasza gwiazda dziennikarstwa śledczo-blokerskiego która z poważną miną wygłosiła tyradę w obronie SLD etc. Bo to według Pana L. cała sprawa Olewnika jest rozgrywana przez małą mafie z okolic miejsca zamieszkania Państwa Olewników i NIKT przy zdrowych zmysłach nie może twierdzić że jest w nią zamieszany ktoś inny.

Tak spojrzałem , zadumałem się . Wziąłem łopatę i zacząłem kopać schron typu panic-room. No bo jeśli lokalna mafia potrafi wykończyć w różnych miejscach Polski dużą część zamieszanych w to ludzików to co może DUŻA MAFIA ?

Przyspieszyłem kopanie.

Tak to zamiast bajki dla dzieci dostałem bajke dla hmm dorosłych.

Tylko kim do cholery jest Sylwester Latkowski ?

Jakoś dziwnie się te drogi splatają : Latkowski, Skotarczyk, Kaczmarek,  Gdańsk, Gdynia....

Qeid
O mnie Qeid

Absztyfikanci grubej Berty i katowickie węglokopy, i borysławskie naftowierty, i lodzermensche, bycze chłopy, warszawskie bubki, żygolaki z bandą wytwornych pind na kupę, rębajły, franty, zabijaki, całujcie mnie wszyscy w dupę. Socjały nudne i ponure, pedeki, neokatoliki, podskakiwacze pod kulturę, czciciele radia i fizyki, uczone małpy, ścisłowiedzy, co oglądacie świat przez lupę i wszystko wiecie: co, jak, kiedy, całujcie mnie wszyscy w dupę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka