C.K.Dezerter C.K.Dezerter
750
BLOG

12-letni harcerze też to słyszeli i widzieli.

C.K.Dezerter C.K.Dezerter Polityka Obserwuj notkę 11

Polecam filmik ,,Powstańcy żegnają Tuska'' dostępny na pisowskiej platformie,,niezalezna.pl''. Zaintrygowany tytułem włączyłem filmik chcąć zobaczyć na własne oczy powstańców wygwizdujących Tuska i Bartoszewskiego.Znając rzetelność ,,prawdziwych''dziennikarzy w rodzaju Pana Zimkiewicza liczyłem na solidny materiał.

Niestety na filmiku zobaczyłem jedynie przechodzącego Tuska , ale już wyzywających go ludzi a tym bardziej powstańców, ani trochę. Stali za kamerą musimy więc wierzyć na słowo kręcącemu ten materiał ,że to byli kombatanci . Jednak na mój nos (99 %) to byli raczej wysłannicy Lisiewicza lub Rydzyka .

Jedyne co naprawdę rzuca się w tym ,,materiale'' to końcowa scena, gdy dwie 12-letnie harcerki patrzą z przerażeniem na osoby rzucające inwektywy w kierunku Tuska i Bartoszewskiego.

Wstyd za tych ludzi - to jedyne co przychodzi człowiekowi na myśl patrząc na te przerażone dzieci.Przecież w tych dzieciach tkwi przyszła nadzieja Polski i Polaków.Dając im tak ,, piękny''  przykład tolerancji i patriotyzmu , uczymy ich tego samego.

Czy to kiedyś zrozumieją  Kaczyński, Sakiewicz, Rydzyk itp ?

o.k.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka