Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
jacek.ad jacek.ad
159
BLOG

Stara tradycja lewicowców?

jacek.ad jacek.ad Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Otóż lewicowiec88,nie wiem czy to numer buta czy IQ,spłodził notkę o znamiennym tytule:

 

"Ufka kłamczucha"

 

Kto pamięta jak PISała że nie należy do żadnej partii...

Widać kłamie jak ...

A oto dowód

antoni.dudek.salon24.pl/468885,czy-tusk-i-kaczynski-sa-podobni#comment_6961482

 

Mój postulat niech każdy polityk, działacz lokalny będzie w internecie widoczny jako polityk.

Wiem trudne stwarza pole do zadurzyć ale potrzebne by polityka była bardziej przejrzysta i przede wszystkim fair play.

Nie ważne czy to będzie poseł, działacz lokalny RP, PIS, PO czy SLD

Ważne by onternauta to wiedział, a za oszustwa winna być kara dożywotniego zakazu bycia w strukturach politycznych oraz dotkliwa grzywna.

Przede wszystkim ludzie tacy powinni mieć zablokowany dostęp do Wifi, neostrady, będą mogli mieć jedynie DLS o stałym adresie IP.

W bazie danych będzie wiadomo czyj to adres IP.

Więc jak ktoś uda człowieka to już na zawsze zostanie zwykłym człowiekiem odciętym od partii.

Dość manipulacji!!!!!!!!!

Przypominam Ufka niedawno PISała że nie należy do żadnej partii. 

Gdzie ta przyzwoitość...

O sorry nie ten profil:)

 

 

 

 

Cóż,umieściłem komentarz pod notką,że coś się pokićkało lewicowcowi,ponieważ Ufka nigdy nie ukrywała swojego członkostwa w PiS-sie.
Jak widać,fakty lewicowcowi nie odpowiadały,usunął komentarz i bidula mnie zbanował:)
 
 
 
jacek.ad
O mnie jacek.ad

Jestem niespotykanie spokojnym człowiekiem,ale ironia i sarkazm pomagają mi znosić głupotę innych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości