Wychodźca Wychodźca
45
BLOG

Pierwszy na Liście Chwały Piwniczki

Wychodźca Wychodźca Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Tagi salonowe: lojalka piwnica salon24 eska koteusz poprawność polityczna dyscyplina partyjna sd nominowani

 

Pijane Amerykanki

nie mają klasy eski! Polki wygrywają zobacz czemu w nowym portalu
www.nasze stany nieważkości.pl

To ja mam propozycje wredną – jak administracja nie zareaguje w jakimś ustalonym terminie, zakładamy własny “Nosg”, czyli ustalamy listę tych, z którymi się nie zadajemy.

W ogóle.

via ..a ja mam pomysł wredny – eska: “Ludzie myślcie, to nie boli…” – Salon24.

Tylko że poza 586-tym portalem w intranecie.pl istnieje jeszcze parę innych miejsc do pisania i komentowania. Ten tu kącik jest naprawdę niszowy i słabo wypozycjowany a przydomek “Psychiatryk” odstrasza.

2009-11-29 23:57

Wbrew blokadzie licznik stronki tak jakby przyspieszył he he he a i na priva piwniczanie nadal donoszą ;)

postWysłany: 2009-11-29, 21:27, Nie    Temat postu: Uuu! Widzem, że Forum SD umieściło mnie na ignore Odpowiedz z cytatem

Bo wspomniałem o powiązaniach Wodzianny i Freemana z SD he he he

Załączam te rzekomo zabezpieczone w piwniczce wpisy F.
Lamer nie wiedział chyba, że piwniczka jest li tylko lustrzanym odbiciem wpisów istniejących w salonce.

Wychodźca
O mnie Wychodźca

Niedzielny kronikarz diaspory, obieżyświat i globtroter. Nie wracam, nie odwiedzam, nie żałuję i nie tęsknię. Tylko nie wmawiajcie Sobie, Ukochani kRajanie, że jakikolwiek Polonus zagłosował lub kiedykolwiek zechce zagłosować na Waszą waadzem, gdyż jest to praktycznie niemożliwe bez dodatkowej najnowszej edycji paszporciku 17-tej Republiki, a mało kto dzierży tu takową, albowiem wszelakie "umiejscowienia" zagranicznych rozwodów czy metryk urodzenia zajmowałyby od dwóch do pięciu latek i kupę dularów do kasy konsularnej. Dotychczas nie zagłosował ani jeden Polonus - do zagranicznych urn wyborczych przybieżeli tylko turyści, zakupowicze i urzędnicy konsularni ramię w ramię z garstką 2% migrantów zarobkowych. 98% Londkowiczów z dowodzikami osobistymi nie umiało/nie chciało znaleźć konsulatu. Na razie tylko co 13-te dziecko kRajowe jest już eurosierotką, ale londkowiczów przybywa z dnia na dzień, więc i eurosierotek bezprizornych przybędzie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości