cameel cameel
386
BLOG

Do Administracji

cameel cameel Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Chciałbym przedstawić swoje stanowisko szanownej Administracji portalu salon24.

Spotkały mnie dzisiaj dziwne przygody, podczas umieszczania notki "Finał Smoleńskiego Kłamstwa"

Tekst zmuszony byłem napisać dwa razy, ponieważ przez dziwną awarię portalu pierwsza próba jej dodania skończyła się zamieszczeniem pustej notki, z samym tytułem (było to ok godziny 9).

Ponieważ jednak uważam, że słowa Pawła Deresza, które przytaczam w tej notce są o tyle ważne, że wymagają skomentowania, dlatego przystąpiłem do ponownego odsłuchiwania i spisywania tych wypowiedzi.

Jeśli w związku z powyższym Administracja po raz kolejny (jak to w ostatnich tygodniach mam miejsce) zapiwniczy mój tekst, będę zmuszony ograniczyć swoją działalność w serwisie salon24, do "zajawek" swoich tekstów i przekierowywania ewentualnych czytelników na portal niepoprawni.pl.

Jestem w stanie zaakceptować dziwną politykę umieszczania grafomańskich wpisów przedstawicieli szeroko pojętych "antyPiSów" na głównej stronie, w imię polityki różnicowania opinii.

Nie będę jednak akceptował całkowitego ignorowania moich tekstów.

Piszę tu od 3 lat i czegoś takiego, jak przy okazji moich ostatnich wpisów nie było tu nigdy.

Czy jest na mnie jakiś zapis?

cameel
O mnie cameel

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości