Polityka to brutalna gra interesów....
Polityka to brutalna gra interesów....
carcinka carcinka
539
BLOG

SMOLEŃSK, WIDZIAŁAM

carcinka carcinka Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

 

Zapraszam do obejrzenia mojego filmiiku o Tragedii Smoleńskiej z końca 2010 r. Czy coś się zmieniło przez te 5 lat w mojej percepcji? Może to, że dziś wcale nie jest dla mnie oczywistym, że dnia 10.04.2010 r., o godz. 8:41 doszło do katastrofy lotniczej\ zamachu. Jak było nie wiem, wiem natomiast, że gra Smoleńskiem jest niebezpieczna dla Polski.

Wiem też, że dążenie do prawdy, jaka by ona nie była okrutna, jest zadaniem każdego zdrowo myślącego Polaka.

 

W tą smutną rocznicę pozdrawiam wszystkich obecnych i byłych członków Lasu Smoleńskiego oraz jego sympatyków. Chcieliśmy być w sposób zorganizowany w 5-tą rocznicę na Krakowskim Przedmieściu i zrobić w sposób godny Las Smoleński jednak nam na to nie pozwolono. Tak samo jak w 2013 roku (film), bo w 2014 już nawet nie próbowaliśmy.

 

Zobacz galerię zdjęć:

...słabi nie mają tu nic do gadania.
...słabi nie mają tu nic do gadania. Realpolitik.
carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka