carpediem carpediem
63
BLOG

Gazeta vs Ziemkiewicz a sędzią jest Śniadecki

carpediem carpediem Polityka Obserwuj notkę 5

Zostałem zainspirowany  postem Jana Śniadeckiego szkielkooko.salon24.pl/185117,ziemkiewiczowszczyzna-znowu-atakuje, na temat homilii Ks. Zbigniewa Suchego w dzień po Smoleńskiej katastrofie ,  postanowiłem sięgnąć do źródeł i sam wyrobić sobie pogląd na to:

1.  co powiedział Ksiądz Prałat,- www.4shared.com/audio/6jd3JXcv/xzs-2010-04-11-katedra_homilia.html
http://www.4shared.com/audio/6jd3JXcv/xzs-2010-04-11-katedra_homilia.html

2. a co opisała Wyborcza ,-  wyborcza.pl/1,76842,7899134,Ksiadz_nie_ten__ale_slowa_prawdziwe.html
http://wyborcza.pl/1,76842,7899134,Ksiadz_nie_ten__ale_slowa_prawdziwe.html


3.  i dlaczego Ziemkiewicz napisał to co napisał -  blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/05/20/bezczelne-klamstwo-wajdy-i-%E2%80%9Egazety-wyborczej%E2%80%9D/
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/05/20/bezczelne-klamstwo-wajdy-i-%E2%80%9Egazety-wyborczej%E2%80%9D/

    Pierwsze co zrobiłem to w ciszy i skupieniu  uważnie wysłuchałem ( 2 razy)  pięknej homilii Ks Prałata , następnie , zrobiwszy sobie śniadanko i dobrą kawę zasiadłem do mojego laptopa i przeczytałem zalinkowany artykuł w Wyborczej . Hm pomyślałem, ale nic nie powiedziałem , bo jeszcze nic nie wiedziałem , przecież dopiero zalinkowany "elaborat" Ziemkiewicza (za Śniadeckim) miał  mi tak naprawdę dostarczyć 100% potrzebnej wiedzy do tego abym mógł świadomie roztrzygnąć kto w tym sporze ma racje.    
"Elaborat" przeczytałem i drogi czytelniku zdanie sobie wyrobiłem .

 

Miałem do wyboru kilka możliwości , między którymi wybierałem:

1. Śniadecki  pisząc to co pisze chce dowalić Ziemkiewiczowi i  udaje że nie wie o co chodzi  w jego  elaboracie , albo robi sobie ze mnie najzupełniej w świecie głupka  

2. ponieważ artykułem Śniedeckiego więcej nie warto się zajmować , ubrałem się zapiąłem smycz mojemu psu i poszedłem na spacer

3. Homilia ks prałata jest piękna i przejmująca, ksiądz nie ma za co przepraszać, a ja mam o czym myśleć   


I teraz mała zagadka Drogi Czytelniku - do jakich wniosków doszedłem?  

ps. proszę wszystkich komentujących aby byli świadomymi obywatelami :-)

pss. proszę również o wyrozmumiałość , to jest właśnie mój PIERWSZY RAZ :-)

 

carpediem
O mnie carpediem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka