Dirk Dirk
119
BLOG

antydemokrata

Dirk Dirk Polityka Obserwuj notkę 0

Cóż jestem republikaninem wrogiem demokracji ... dlaczegóż ?

Powody są trzy :
- demokracja to rządy motłochu ludzi którym w zasadzie jest wszytko jedno, a jeżeli nie jest to dokonują wyboru w tzw "afekcie" nie zastanawiają się nie myślą POprostu idą za podszeptem ... NIE nie serca ! idą za poszeptem medialnej papki kiełbachy wyborczej (bardziej adekwatne by było określenie "kaszany") 
zatem dokonują wyborów bezmyślnie ...
- żaden system polityczny przed i po Republice Rzymskiej nie był oparty na prawie a na rządach oligarchii ... powrotem do normalności były u zarania Stany Zjednoczone Ameryki Północnej ale i one nie uniknęły degeneracji i grzechu zbędnej legislacji (co dziś jest "normą" w socjalistycznym kołchozie dogorywającej Europy)
- i ostatni ... to że wyrosłem z zaufania do wyborców już ponad dekadę temu ... przez dziwne wybory wyborców przez dopuszczenie do władzy postkomunistów przez rządy zaprzyjaźnionych lewo/prawych oligarchów nasz kraj się degeneruje i traci możliwość za możliwością ...a ja mam dzieci i szlag mnie trafia kiedy dociera do mnie dzień po dniu PRAWDA która jest okrutna ... moje dzieci wzrastają w kołchozie a Europa staje się dzień po dniu EWROPOM w której urzędnicy panują nad wszystkim (jeszcze nie wszędzie choć usilnie nad tym pracują wydalając sraczkę legislacyjną ) ... zakłamanie totalitarne niby jest demokracja a uberurzędnik decyduje za masy szare i głupie (no może nie do końca głupie ale ogłupiałe na pewno) wszak URZĘDNIKA nikt nie wybiera ! są zatrudniani w "interesie" obywateli !?
są zatrudniani przez grupy interesów sterujące rządami z tylnego siedzenia ...


dlatego drogi wędrowcze po wolnym jeszcze internecie (choć już są próby i tej namiastki wolności ograniczenia) jestem wrogiem demokracji tak samo jak i monarchii ... dla mnie jedno i drugie jest dyktaturą totalitarnego monopolu władzy ludzi którym pełna micha (lub jej obietnica) zasłania to że im się (ta micha) bez jakichkolwiek regulacji i przekupstw należy !!

z Libertarianizmu wyrosłem lecz Wolnościowcem nigdy nie przestanę być !
bo : NIEMA PRAWA BEZ WOLNOŚCI JAK I NIE MA WOLNOŚCI BEZ PRAWA  ...

Dirk
O mnie Dirk

inni os�dz� ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka