Kot z Cheshire Kot z Cheshire
605
BLOG

Kompromitacja na Narodowym - czas już na odważne decyzje!

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

Kolejny mecz polskiej reprezentacji w piłce nożnej zakończył się kolejną kompromitacją: 1:1 na Narodowym z Mołdawią. Wszystko jestem w stanie zrozumieć, ale jednego NIE: co na to PZPN? Kibice naprawdę mają już tego dość, a panowie ze związku grzeją wygodne fotele i NIC? Czy naprawdę muszę podpowiadać co należy zrobić?

NATYCHMIAST ZMIENIĆ SELEKCJONERA!!!!!!!!!!!!!!

Jak to jest możliwe, że już niemal 9 godzin minęło od tej kompromitacji a Probierz nadal jest trenerem kadry, przecież powinien polecieć NATYCHMIAST! Nie ma nad czym się zastanawiać, facet jest już ponad miesiąc selekcjonerem i miał czas by pokazać na co go stać – jak widać prochu nie wymyśli. Do końce roku jeszcze niemal 3 miesiące (no dobrze, niech będzie dwa i pół), więc PZPN spokojnie zdąży przećwiczyć jeszcze co najmniej dwie kandydatury, a chętnych znalazło by się pewnie więcej, więc kto wie, może nawet i ze trzy? Jak by się dobrze sprężyc...

 Śmiało panowie, do dzieła, czas na radykalne i odważne decyzje, sytuacja dojrzała już do tego i muszą polecieć głowy (głowa). Jeśli to nie uzdrowi polskiej piki nożnej to ja już sam nie wiem co ją uzdrowi…


Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport