Chomik z Poglądami Chomik z Poglądami
208
BLOG

Wszędzie tylko zakazy i nakazy

Chomik z Poglądami Chomik z Poglądami Społeczeństwo Obserwuj notkę 6

JKM miał rację drodzy obywatele! Zaczyna się od nakazu zapinania pasów podczas jazdy autem, potem pojawiają się fotoradary, a w ślad za nimi idą obowiązkowe szczepienia dla dzieci. Dzisiaj dopiero zdałem sobie sprawę w jak bardzo zniewolonym kraju żyjemy. Wszędzie tylko nakazy i zakazy. Jadąc autem do Wrocławia dostrzegłem to obserwując dziesiątki, jeśli nie setki przykładów tej faszystowskiej paranoi. Pytam się gdzie jest granica tego absurdu?

Niestety, po 25 latach rzekomej wolności ten nowotwór na społecznej tkance jakim jest państwo opiekuńcze w dalszym ciągu zabrania mi przejeżdżać przez skrzyżowanie na czerwonym świetle, a spacerująca rodzina z dzieckiem (tak, z dzieckiem!) nie może normalnie przejść przez jezdnię tam, gdzie uważa za stosowne, bo państwo próbuje odebrać jej ten przywilej i brutalnym szantażem w postaci mandatu zmusza ludzi do przechodzenia (o curiosum) na pasach! Tak jakby te pasy faktycznie miały mi zagwarantować, że nie zostaną po mnie truskawki na szosie.

Mało tego, państwo zabrania również przekraczania prędkości na drodze, co jest ewidentnym przykładem dławienia potencjału obywateli, którzy np. "lubią zapi#%dalać"  oraz pojazdów, które przecież są ich świętą własnością prywatną ...jak np. żona.

Żeby zdezorientować i ostatecznie wykończyć człowieka psychicznie jest jeszcze cała masa bzdurnych znaków informacyjnych, wyprodukowanych za nasze pieniądze. Na przykład "teren zabudowany". WTF!? Co mnie interesuje, że ktoś sobie jakiś teren zabudował!? Jak postanowił utopić życiowe oszczędności stawiając stodołę w Smardzowie, to jego prywatna sprawa. Nie moja wina, że ją tam postawił, ale zwalniać do 50 to już muszę ja.

Zatem, proponuję zlikwidować kodeks prawa ruchu drogowego i ograniczyć się do iście tukidydesowkiej zasady, że pierwszeństwo ma poruszający się większym i mocniejszym autem, a mniejszy niech cierpi ile musi i tyle. Proste.

PS Pocieszające jest, że tak wielu z nas już teraz aktywnie sprzeciwia się drogowemu komunizmowi. W linku poniżej, odważny człowiek zamanifestował swoją wolność sprzeciwiając się kretyńskiemu nakazowi wożenia dzieci w fotelikach.

http://loyalkng.com/wp-content/uploads/2009/08/7-year-old-kid-steal-car-drives-well-runs.jpg

Średniośmieszny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo