chouans chouans
295
BLOG

Administracjo, mam pomysła !

chouans chouans Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Ja całkiem na poważnie. I żeby nie było , to pomysła mi podsunęła właśnie dzisiejsza wymiana – blogerzy notki, administracja milczenie.

To ja się grzecznie pytam, czy nie można unowocześnić i dopasować do potrzeb Salonu24 poprzez wprowadzenie przy logowaniu opcji – „Widzisz tylko zwiniętych” lub „Widzisz tylko nie-zwiniętych”.

No bo po jaką cholerę mam się męczyć przeglądaniem setki niewiele wartych treści wpisywanych przez grzecznie-poprawnie-nudnych domorosłych gryzipiórków, jak wszystko (a co najmniej większość) tego co warto czytać jest zwinięte (albo zaraz będzie, bo jak się dziecko bawi zapałkami to pożar sam się rozprzestrzenia aż po dach…).

Oczywiście forma opcji jest przykładowa – może być np. „Normalnie nietolerowani” i „Normalnie popierani”, mnie tam wszystko jedno.

Do tego odpadnie problem protestów przy następnych ukryciach – kto będzie protestował, jak dołączy do grona wyróżnianych ? Stawiam nawet na ewentualne prowokacje, by co niektórych tez ukryć, w końcu inaczej nikt ich poważnie nie traktuje, a tu by była szansa dołączyć !

Aha, i nie zapominajmy, że dla czytelników z zewnątrz Salon24 będzie czysty od wszelkich nieprawomyślnych treści. Niczym czytanki dla przedszkolaków – same ochy, achy i pochwały . Żadnego moherowatego pyskowania , nawet ABW nic nie znajdzie !

No i jeszcze jedno – z automatu zakaz komentowani jednych u drugich – nareszcie nie było by niepotrzebnych kłótni, dyskusji, wtrętów, dygresji  i aluzji – blogi polityków wolne od zbędnych pytań, blogi co bardziej jątrzących wolne od niepochlebnych komentarzy, zero mowy nienawiści.

Normalnie same plusy, co nie ?!

No to jak ? Dzielimy S24 na „naszych” i „naszych” ? Bo jakby co, to jeszcze trzeba wspólnie sporządzić listę, kto ma zostać zwinięty , żeby za jednym razem był już komplet !

A czas ucieka…

chouans
O mnie chouans

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości