chouans chouans
203
BLOG

Związki –Dzieci-Partnerzy-Marszałek

chouans chouans Polityka Obserwuj notkę 0

Na razie próbują.

Kto ? Wiadomo, ci seksualnie aktywni „inaczej”.

Co próbują ? Wiadomo, trzymać dzieci w domu i jeszcze mówić, że „to nasze !”.

 

A jak będzie ? Normalnie… :

- Mama, zrobisz mi na śniadanie jajecznicę ?

- Słuchaj, to ,że mieszkamy razem  i  że sypiam z twoim ojcem , nie daje ci powodu mówić do mnie „mamo” !

- To jak mam mówić ?!

- Normalnie, Robert !

 

To by było na tyle w sprawie związków partnerskich i ich praw, bo
jak tu się godzić na takie krzyki na biedne dziecko ?!

 

Pozostaje sprawa pani/pana Grodzka na stanowisko marszałka sejmu. Dziś poseł Biedroń wspomniał, że popiera, bo hmm, „to” zna się na kinematografii jak nikt w parlamencie.

Może to i prawda, ale w takim razie proponuję by RP wydelegował na marszałka Tomasza Raczka.

Do RP pasuje jako zainteresowany jedynie panami, a na kinematografii zna się zapewne jeszcze bardziej.

I wiecie co ? W przeciwieństwie do Grodzkiej to ja go nawet lubię…mimo orientacji nie pamiętam by się tym chwalił, o agitacji nie wspominając.

chouans
O mnie chouans

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka