Effendi Effendi
28
BLOG

Coby tu jeszcze spieprzyć? - Rząd do dymisji.

Effendi Effendi Polityka Obserwuj notkę 11

Fanem Pana Tuska nie byłem nigdy. Jednak plagi, które zaczynają nas dotykać przekraczają rozmiarem moje wyobrażenie. Zaczęło się już od tworzenia rządu, co to "wykuwał" się w opozycji w postaci "gabinetu cieniasów". A zaskok składu rządu, późniejsze expose, pisałem już kiedyś, że Donald będzie PO Premierem- czytał z kartki, której sam nie zapisał. Degrengolada jest na tyle szybka, że dzisiaj portale puszczają "sondy":czy Schetyna będzie dobrym premierem?

Tak, przyznaję. Jedynym politykiem z "jajami" w naszym kraju w ostatnich dwóch dekad okazał się jak do tej pory Jarosław Kaczyński. Nadal tak uważam, ale jeszcze trochę musi poczekać, bo w tamtym roku przegrał wybory .

Politycy politykami, a nam przychodzi na co dzień zmagać się z realem. I to co zastaję poza matriksem to istny horror. Tarcza antyrakietowa zostanie zbudowana na Litwie i w Czechach. Euro 2012 obsłużą Włosi. Giełda w ostatnim roku straciła jakieś 200 mld złotych, przez ostatnie osiem miesięcy zbudowaliśmy 0 km autostrad. Mieszkań już nie opłaca się budować, bo tych zainteresowanych już nie stać na myślenie o mieszkaniach. Horror skrzynki pocztowej, w której faktury za gaz, prąd czy czynsz rosną po kilkadziesiąt procent. Do sklepów spożywczych wchodzę dopiero, gdy jestem uzbrojony w minimum 200 zł. A "cudotfurcy" chcą mi wmówić, że jestem jedyny, który w tym roku jeszcze nie miał podwyżki płac.Stopy procentowe rosną jak grzyby po deszczu. No, niech tam - benzyna po 5 zeta. Dzisiaj stocznie, jutro kopalnie, czy My jeszcze coś w naszym kraju znaczymy? Czyżby wszystkie czarne prognozy z jesieni 2005 roku miały się sprawdzić w 2008 roku. Panie Donaldzie, czego się Pan dotkniesz to obraca się w g...o. Kończ Waść Wstydu Oszczędź.

To wszystko nie ważne. Nasza latorośl, co pilnie pracuje na zmywaku w Londynie już nie musi się wstydzić, za "premiera - kartofla", wprawdzie został jeszcze prezydent, ale co on może. Wykształciuchy dalej chroniąc PO, chronią reaktywację WSI i NIC WIĘCEJ. Ile jeszcze musi się stać, by naszym elitom ukazał się obraz PRL w całej postkomunistycznej III RP.

Może ja jestem chory z nienawiści, może ja niedowidzę. Proszę, piewcy PO pokażcie mi te sukcesy i cuda, jedną rzecz może poza (dla mnie nieszczęściem)"odsunięcia PIS-u od władzy". Myślę, że po ośmiu miesiącach rządów już wypada z lekka coś podsumować. I proszę, nie przytaczać mi reformy Służby Zdrowia i KRUS i ZUS czy podatku liniowego i innych "flagowych osiągnięć", bo ich nawet w postaci spójnych ustaw nie potrafi ten rząd wyartykułować. Zaczynam całkiem poważnie myśleć o emigracji do Czech. Mamy się czego od nich uczyć.

To i ja języka czeskiego może się nauczę.

http://img58.imageshack.us/img58/3568/logopo1it1.jpg

Effendi
O mnie Effendi

Za Wandeę !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka