Clark Nova Clark Nova
85
BLOG

Pijany Drzewiecki w TVP?

Clark Nova Clark Nova Polityka Obserwuj notkę 9

Ogladałem dzis rano program "Kwadrans po ósmej", w którym występował m.in. minister sportu Mirosław Drzewiecki z PO. Patrząc na jego zaczerwienioną twarz i nieco bezsensowne oraz lekko bełkotliwe wypowiedzi podejrzewałem, że to skutki zmiany klimatu z pekińskiego na warszawski, przemęczenie podróżą i zmianą czasu.

Podzieliłem się obserwacjami ze znajomym dziennikarzem i nawet nie wiedziałem, że wykona on z ciekawości kilka telefonów. Tym większe było moje zdziwienie, gdy przed chwilą zadzwonił do mnie z informacją, że od dziennikarzy TVP dowiedział się, że minister Drzewiecki był po prostu podpity.

Według relacji, przyszedł do studia chwilę przed programem i próbował wylewnie przywitac sie z E. Jakubiak, która także uczestniczyła w programie. Ta uciekła od niego a raczej od jego nieświeżego oddechu. Więc usiadł w reżyserce prosząc o wodę a kiedy po zwyczajowym pudrowaniu został zaproszony do studia żartobliwie odmówił, twierdząc, ze mu wygodnie tam gdzie siedzi.

W trakcie programu wypowiadał sie dość nieskładnie co widziałem ja a czego niestety jeszcze nie można obejrzeć na stronach iTVP. Mam nadzieje, że niedługo dzisiejszy program, pojawi sie w internecie żeby każdy mógł sie sam przekonać.

Bo jesli prawdą jest, że minister sportu przyszedł do TVP mocno "wczorajszy" to jest to skandal. Tym większy, że wpisujący sie w ciąg alkoholowych libacji działaczy olimpijskich w Pekinie oraz doniesień o pijaństwie wśród trenerów szermierki, piłkarzy i rzeszy działaczy sportowych.

W tym kontekście, potwierdzenie informacji o pijanym Drzewieckim w TVP powinno skutkowac jego natychmiastowa dymisją. Jak bowiem pijak nie wstydzący sie wystepować w telewizji po spozyciu moze zwalczac alkoholizm wśród działaczy sportowych czy wśród samych zawodników? Czy można liczyć na to, że alkoholowe ekscesy w środowisku sportowym zostana ukrócone jeśli sam szef sportu w Polsce chleje na potege?

Czy premier Tusk zachowa się jak trener Leo Beenhaker, wyrzucający z kadry najlepszych piłkarzy za alkohol czy zachowa się jak piłkarz, który wie o pijackich wyczynach kolegów z druzyny ale w imie źle pojetej solidarności nie piśnie słówkiem zamiatając sprawę pod dywan?

Bo jeśli dzisiejszy wystep był rzeczywiście w "stanie odświętnym" to juz dokładnie wiadomo, że żarty, które robią sobie z Drzewieckiego Mazurek&Zalewski we Wprost, inicjując akcję wysyłania ministrowi ogórków kiszonych na kaca nie są przypadkowe i bezzasadne.

Niestety, po rozmowie z kolegą dziennikarzem (ogólnopolskiej gazety) jestem przekonany, że dzisiejszy skandal nie zostanie nagłośniony. Zapytany bowiem czy będzie z tego tekst ciężko westchnął mówiąc: "nie spodziewam się".

A ja czekam co takiego musi się wydarzyc żebym wreszcie dowiedział się dlaczego Drzewiecki w niektórych środowiskach ma ksywke "biały nosek".

 

 

Clark Nova
O mnie Clark Nova

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka