claroklara claroklara
197
BLOG

Marnowanie sukni ślubnych

claroklara claroklara Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Ostatnio spacerując po stolicy, ze zdziwieniem, dostrzegłam młodą kobietę dzielnie kroczącą po Placu Zamkowym na dziesięciocentymetrowych obcasach, w długim welonie za pupę i samej, białej bieliźnie...


 

Nie mogłam się powstrzymać:

 

- Dzień dobry, przepraszam, pani coś reklamuje?

- Słucham? – spytała zaskoczona. – Jestem panną młodą.

- Och, przepraszam, rzeczywiście! Jak mogłam się pomylić?

 

 

Faktycznie, po chwili dobiegł do niej, ubrany od stóp do głów w garnitur, pan młody. Obudziłam się niewiedzieć czemu cała spocona.

 

 

Sen mój natchnął prawdopodobnie artykuł z dawnego wydania „Rzeczpospolitej”. Niestety, spostrzeżenie autorki, sprowadzające się do tego, że panny młode są coraz bardziej roznegliżowane i to na tyle, że w zażenowanie wprawiają tym już nie tylko księży, ale i niektórych gości, jest dość trafne.


ciąg dalszy...tutaj

claroklara
O mnie claroklara

Polka, choć francuskiej krwi. Katolik. Prawicowiec. Żona. Matka, rodząca w domu. Dziennikarz. "O-filozof". Oszołom na wielu płaszczyznach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości