corrigenda corrigenda
53
BLOG

Niepokojąca sprawa- list do polityków i zwolenników PIS.

corrigenda corrigenda Polityka Obserwuj notkę 28

Nie ukrywam, że popierałam dotąd PIS, bo utożsamiam tę partię z wartościami, które są mi drogie. To te  wartości, za które oddał zycie ks. Popiełuszko, które głosi za papieżem Radio Maryja, a ten naród przyjął je za bezcenną Prawdę.

I dziś czytam w ND bardzo niepokojącą wiadomość.

Kierowane przez "Nasz Dziennik" od kilku tygodni prośby o udzielenie wywiadu przez prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego pozostają bez odpowiedzi.

www.naszdziennik.pl/index.php

Ogłaszam politykom i zwolennikom PISu, że do czasu wyjaśnienia tej sprawy zawieszam swój udział w wyborach.

Szkoda.

 

Bóg, Honor i na trzecim miejscu Ojczyzna. Nie odwrotnie.

 

PS. Dodam, że specjalnie wybrałam się w Krakowie na spotkanie z Panem Ziobrą by usłyszeć, czy PIS jest zwolennikiem Intronizacji Chrystusa Króla i usłyszałam z jego ust, że wszyscy jesteśmy chrześcijanami i uznajemy te wartości. Taka odpowiedź mnie nie zadowala, bo Luter, Kalwin i protestanci też uważają się za chrześcijan, a położyli fundamenty pod nazizm i komunizm. Szanuję wszystkich  ludzi, uznaję ich wolność do błądzenia i szukania, ale sercem stoję za Chrystusem i Piotrem.

Nie takie chrześcijaństwo, Panowie. Tylko Kościół Katolicki głosi prawidłową koncepcję Boga/Prawdy i ma asystencję Ducha św. o czym świadczy wiele objawień i łask udzielanych tylko temu Kościołowi-nie zborom, nie prawosławiu, nie synagogom, ale właście katolikom. Można to sprawdzić.

Dotąd milczałam o tym fakcie, ale wobec tego, co dziś czytam, a co jest potwierdzeniem tego, czego się obawiałam, postanowiłam wyznać prawdę.

 

Wiem, że polityka to gra, ale nie grajmy prawdą, bo to się mści, czego ludzkość doświadczyła wiele razy.

Wygrajmy wojnę, nie bitwę.

Lepiej iść z Bogiem, niż z najpotężniejszym nawet kłamcą. Honor Polaka tego wymaga, nie tylko wiara.

corrigenda
O mnie corrigenda

"Z góry przyjmuję, że są we mnie trzy [rodzaje] myśli, a mianowicie jedna myśl moja, tj. powstająca z mojej tylko wolności i woli, dwie zaś inne przychodzą do mnie z zewnątrz, jedną od ducha dobrego, druga od ducha złego."- I. Loyola-ćwiczenia duchowne ................ Aby zarówno dający Ćwiczenia Duchowne, jak i przyjmujący je bardziej pomagali sobie wzajemnie i postępowali [w dobrem], trzeba z góry założyć, że każdy dobry chrześcijanin winien być bardziej skory do ocalenia wypowiedzi bliźniego, niż do jej potępienia. A jeśli nie może jej ocalić, niech spyta go, jak on ją rozumie; a jeśli on rozumie ją źle, niech go poprawi z miłością; a jeśli to nie wystarcza, niech szuka wszelkich środków stosownych do tego, aby on, dobrze ją rozumiejąc, mógł się ocalić.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka