corrigenda corrigenda
41
BLOG

Salon ogłuchł i oniemiał?

corrigenda corrigenda Polityka Obserwuj notkę 2

Salon zagania nas do piwnic, czyli do lubczasopism, czyli likwiduje agorę/rynek ktory dotąd był wspólny.   Dzieje się to co przewidziałam, atomizacja idei, skutkiem tego będzie rozerwanie dotychczasowych więzi społecznych i uniemożliwienie ich powstania na poziomie większym niż małe grupy. Postępującą atomizację rynku, państwa, kultury już mamy. Ten eksperyment, to realizacja planu globalistów, wpisanego w Brukselę. Jego postulaty i dyrektywy można znależć w Monitorach Polskich. To dekonstrukcja narodów i kultur, dekonstrukcja cywilizacji łacińskiej, wynikająca wprost z liberalnego paradygmatu wolności, która jest jednym z haseł Rewolucji Francuskiej. 

Wielu z nas czuje niepewność. Zacytuję mojego przyjaciela, który był działaczem Solidarności w Łodzi, wyjechał z wilczym biletem do Stanów, kilka lat temu wrócił.

"Mam wrażenie że,
przez pomyłkę obudziłem się w nieswoim mieszkaniu
Domownicy chodzą po ścianach i suficie,
mowią do tyłu, a pies ma 5 łap i 2 głowy.
Coś wstrząsnęło moim bezgranicznem zaufaniem,
do szlachetnych NARODU ELIT,
czyli MOJEJ formacji kulturowo-intelektualno-politycznej,
z której się dumnie wywodzę i której zawdzięczam wrażeń moc."

smolensk-2010.pl/2010-06-18-mielismy-probke-kiedy-byly-2-kaczory-na-raz.html

Odpisałam mu tak;

 "pare minut przed dwunasta zadzwonil do RM o.Rydzyk i powiedzial ze dostal SMSa,ze dzisiaj w Lagiewnikach Jaroslaw Kaczynski oddal siebie i Polske  Bozemu Milosierdziu.


  Każdy z nas wnioskuje na podstawie informacji, jakie otrzymuje umysł. Jesteśmy tym czym się karmimy, a karmimy się przeważnie kłamstwem. Popatrz na swoje życie wstecz.  Twoje życie też można opowiedzieć na 1000 sposobów, zależy kto opowiada, prawda? Można go opowiedzieć z miłością, lub z nieufnością, albo z perspektywy nienawiści. Od duchowej kondycji narratora zależy narracja.

 Co do PIS, gdybyś tam był też narobiłbyś błędow, jak każdy z nas, ale nie to się liczy. Liczy się to, że głowa PISu poddała się Bogu i Kościołowi. Teraz już Bóg tym rządzi. Możemy więc czuć się bezpiecznie.

 Alleluja!!!"

corrigenda
O mnie corrigenda

"Z góry przyjmuję, że są we mnie trzy [rodzaje] myśli, a mianowicie jedna myśl moja, tj. powstająca z mojej tylko wolności i woli, dwie zaś inne przychodzą do mnie z zewnątrz, jedną od ducha dobrego, druga od ducha złego."- I. Loyola-ćwiczenia duchowne ................ Aby zarówno dający Ćwiczenia Duchowne, jak i przyjmujący je bardziej pomagali sobie wzajemnie i postępowali [w dobrem], trzeba z góry założyć, że każdy dobry chrześcijanin winien być bardziej skory do ocalenia wypowiedzi bliźniego, niż do jej potępienia. A jeśli nie może jej ocalić, niech spyta go, jak on ją rozumie; a jeśli on rozumie ją źle, niech go poprawi z miłością; a jeśli to nie wystarcza, niech szuka wszelkich środków stosownych do tego, aby on, dobrze ją rozumiejąc, mógł się ocalić.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka