corrigenda corrigenda
107
BLOG

Przekaz/przepowiednia.

corrigenda corrigenda Kultura Obserwuj notkę 6

Biała Podlaska  12.IV.2010r.  godz. 20:05

"Jam Jest Jezus Chrystus Druga Osoba Trójcy Świętej. Kochane drogie Polskie Dzieci. Dopuściłem do was kolejne doświadczenie, które w Bożych zamysłach, miało was obudzić z letargu życia w jakim się znaleźliście. Zły duch pilnuje was zwłaszcza jako swoich zdobyczy  i nie chce dopuścić, aby Boża Wola była wykonywana. Tak jak mówiłem we wnętrzu twojego serca, Żywy Płomieniu, powtarzam ponownie: ktokolwiek umrze w dzień Święta Bożego Miłosierdzia lub w jego Wigilię, ten nie będzie potępiony. Wiele waszych serc przeżyło wstrząs na wieść o zdarzeniu ( katastrofa lotnicza, w której zginął Prezydent Kaczyński z ekipą.) Ofiara całopalna została złożona i przyjęta. Ofiara ta zapewni tobie Polsko tyle czasu, abyście zdecydowali się nawrócić. Potwierdzam to, czego ty tylko domyślasz oraz to źródło, które poznałeś. Masoneria  wraz z kilkoma waszymi sąsiadami dopomogła, aby mogło się wydarzyć to, co się wydarzyło.

Pogoda i niesprzyjające warunki pomogły zatrzeć ślady. W tym czasie będzie trudno dojść do pełnej prawdy. Nie ulegajcie duchowi gniewu i rozpaczy

Jeżeli nie Intronizujecie Mnie na Króla waszego Kraju, to miejsce to zajmie demon. Doprowadzi on do wyniszczenia większość z was. Jest to cena, którą będziecie musieli zapłacić jeżeli się nie nawrócicie. Jednakże, nie lękajcie się za nadto. Lęk, powoduje demon, dlatego bądźcie roztropni.

Chcę, pragnę, prawdziwej waszej miłości, waszego zaangażowania.To co powinno was teraz najbardziej zajmować, to staranie się o Łaski Boże, aby można było realizować pełnię Woli Bożej.

Przypominam wam o Polskie dzieci, że czeka was większa seria różnych zdarzeń   i wypadków podobnej wagi, jaki zdarzył się w sobotę 10.Kwietnia.2010r. Nie dziwcie się za bardzo temu co was spotyka na co dzień. To jedynie konsekwencje waszych własnych wyborów, dopadają was. Zechciejcie usłuchać Mojego wołania.

Nigdy nie usiłujcie wkładać swoich słów, w Moje Święte Usta. Zuchwałość wobec Boga jest grzechem. Anioł Bożej Sprawiedliwości już zaczął swoje działanie. Domy, na których będzie umieszczony, ( okna, drzwi.) poświęcony Krzyżyk lub Medalik św. Benedykta, albo Cudowny Medalik, nie będą zniszczone w czasie wydarzeń końca czasu, czasu oczyszczenia.

Przytulam was do Mojego Serca i umacniam was dzisiaj i tych co to czytają i słuchają Błogosławię w imię Ojca + i Syna + i Ducha Świętego. + Amen.  + + +

Ufajcie!!!"

 

www.apokalipsa.info.pl/objawienia/zywy_plomien_2010.htm

corrigenda
O mnie corrigenda

"Z góry przyjmuję, że są we mnie trzy [rodzaje] myśli, a mianowicie jedna myśl moja, tj. powstająca z mojej tylko wolności i woli, dwie zaś inne przychodzą do mnie z zewnątrz, jedną od ducha dobrego, druga od ducha złego."- I. Loyola-ćwiczenia duchowne ................ Aby zarówno dający Ćwiczenia Duchowne, jak i przyjmujący je bardziej pomagali sobie wzajemnie i postępowali [w dobrem], trzeba z góry założyć, że każdy dobry chrześcijanin winien być bardziej skory do ocalenia wypowiedzi bliźniego, niż do jej potępienia. A jeśli nie może jej ocalić, niech spyta go, jak on ją rozumie; a jeśli on rozumie ją źle, niech go poprawi z miłością; a jeśli to nie wystarcza, niech szuka wszelkich środków stosownych do tego, aby on, dobrze ją rozumiejąc, mógł się ocalić.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura