cryan cryan
76
BLOG

Szybkie myśli.

cryan cryan Polityka Obserwuj notkę 0

Pracuj pracuj ;) Jednak pracoholizm to coś realnego. Długo mnie tu nie było. Czasu brak - dlatego myśli szybkie

Czasami głos jednego szaleńca znaczy więcej niż krzyki milionów.

(Fidel, III Rzesza, Irak, Komunizm, Radio)

Człowiek to zwierze myślące abstrakcyjne posiadające wolną wolę. Odbierając mu wolną wolę i zostawiając z samą myślą - można zrobić z nim wszystko. 

(caaaaały świat)

"Prawdziwy pechowiec nigdy nie ma pecha"

/William Wharton Ptasiek/

Tak samo Prawdziwy biedak nigdy nie jest biedny, prawdziwy bogacz nigdy bogaty etc.

(strajki lekarzy, i nauczycieli, a jak ja bym zaczął strajkować? Jakby wszyscy robotnicy przestali murować, siedzieć w kotłowniach, naprawiać rury?)

Aby być szczęśliwym wystarczy docenić. 

cryan
O mnie cryan

Staram się mieć własne zdanie, i nie iść za tłumem, jeśli nie uważam tego za słuszne. Łatwo się zapalam, i jestem momentami zbyt bezpośredni. Niecierpię głupoty i zachłystywania się. Swojego bloga prowadzę, żeby móc zderzyć sie z opiniami innych, i każdego kto chce skomentować, proszę o zrozumienie, że nie mam wielkiej wiedzy, a to co piszę, opisuję z tego co widzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka