mietek mietek
356
BLOG

Czas sprzedawać?

mietek mietek Gospodarka Obserwuj notkę 0

Po sesji, w której 3 najważniejsze indexy giełdowe świata zrobiły to co poniżej zobaczycie na zdjęciach ja zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem nie nadszedł czas na założenie szortów. Oszalałem? Bo jeśli tak, to tym razem musi być inaczej i będzie rosło bez końca, prawda? 

 

 

 

 

 

 

Wszystkie 3 wykresy za rynek.bizzone.pl

 

 

 

 

 

 

Imponujące prawie 2% wzrosty w ciągu tylko jednej dzisiejszej sesji i to przy równie zyskownym tygodniu!

 

 

 

Tymczasem moje trzy światełka ostrzegawcze migają - mówiąc spekulujesz na rynkach USA -  uważaj!

 

za: zerohedge.com 

 

 

za: content.screencast

za: własne na bazie biiwii.blogspot.

 

 

 

Ważne: nadal jesteśmy w trendzie wzrostowym! Zazwyczaj będąc w tej fazie rynku powinniśmy rosnąc aż do kwietniowych wyników kwartalnych, po czym ubieranie publiki i "zjazd". W międzyczasie mamy 16 marca czyli ważna data dla rynku terminowego ( opcje, kontrakty). Pojawiają się opinie, że aż do piątku "wzrosty  są niezagrożone". Ja nie wierzę w żadne tego typu zapewnianie. Nikt nie zna przyszłości!

 

Ważne 2: polski "bananowy WIG" może nie podążać za ewentualnymi spadkami w USA. Ba! Może nawet pójść w kontrze do góry tak jak to już zdarzało mu się w swej historii.

 

Ważne 3: to jest TYLKO moja opinia!!! Jestem omylny! W żadnym razie nie jest to rekomendacja, a WSZYSTKIE transakcje wykonujesz na SWÓJ RACHUNEK i SWOJE RYZYKO! Zatem ja tutaj sobie dywaguję i nie ponoszę odpowiedzialności za to co TY ZROBISZ!!!

------------------------------

 

 

Notka autorstwa : http://njusacz.blogspot.com/2012/03/czas-sprzedawac.html

Z dnia 13-03-2012r. czyli z wczoraj. Dziś powinna byc aktualizacja

 

Kopia za zewoloniem autora.

 

 

mietek
O mnie mietek

kokodzambo i do przodu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka