ZBOKOWCA ZBOKOWCA
155
BLOG

Dalej bezobiawowa?

ZBOKOWCA ZBOKOWCA Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Patrzę na szopkę związaną z losowaniem jakichś grupek w piłkę kopaną.

Co do mnie "lata mi to".

Jako małoletnie pacholę byłem świadkiem budowy i debiutu MFMiS na stadionie Dzięsięciolecia. Nawet  tam bywałem:

- Wyścig Pokoju /kilka razy/, mecz Polska-Brazylia, Swięto Trybuny Ludu. Na dożynki nie chadzałem. Stadion niszczał, aż zamienił się w największy bazar tej części Europy.

Proponuję już sprzedawać jakieś nowe formy szczęk i kawałki gruntu.

Może się coś zwróci, a mogła być obwodnica Warzawy, lepsze metro czy wymiecone "zdobycze socjalizmu".

O innych miastach szkoda gadać.

Bawcie się do końca Świata i o jeden dzień dłużej!

 

ZBOKOWCA
O mnie ZBOKOWCA

Konserwatywny-liberał. Zgryźliwy dziad, który nienawidzi wszelkiej maści lewactwa!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości