ZBOKOWCA ZBOKOWCA
429
BLOG

Charatnę w gałę.

ZBOKOWCA ZBOKOWCA Polityka Obserwuj notkę 0

4 grudnia, Barbórka. Pan Premier przez Internet składa życzenia górnikom. Nie ma czasu osobiście. Rozumiem!

Tyle problemów na głowie. U nas za mało wody, a ukochana Unia tonie. Trzeba ją ratować, a tu jak w puencie dowcipu o zajączku: jak się ma za krótki ogon trzeba mieć samochód!

Pojawiają się znakomite pomysły:

- zwiększymy opłatę za wodę,

- powiększymy cenę węgla,

- wprowadzimy opłatę za ścieki uzależnioną od powierzchni dachu,

- eureka!, kataster. Itd., itp., itd.

Za wszystko zapłacą najbiedniejsi, czyli konsumenci.

Panie T. osobiście socjalizm mam tam gdzie parasola nie da się otworzyć!

Potęga kraju to dobrobyt każdego (sic!) obywatela. Dla jednych to kaszanka i jabol, dla innych to Dom Perignon i kawior z bieługi, ale: muszą to mieć!

Pańskie zobowiązania wobec UE mnie nie interesują!

Jestem legalistą i zaledwie toleruję Pana na tym Urzędzie. Ktoś inny mógłby sprawować go jeszcze gorzej, tacy też już byli.

Na entuzjazm z mej strony niech Pan nie liczy. Jestem już w takim stanie, że nie przeraża mnie możliwość charatnąć sobie w gałę.

Wpis proszę traktować jako przejaw narastającej demokratyzacji, ale radzę brać pod uwagę, iż już rozpoczęły się podśmiechujki z poczynań „pańskiego rządu?”.

Zb. Sadowski, Bukowiec 16, co by nie zatrudniać Służb.

Notabene: ta ostoja pańskiego reżymu podwyżki dostanie, ja ok10pln. Tak koło kwietnia 2012r.

 

 

ZBOKOWCA
O mnie ZBOKOWCA

Konserwatywny-liberał. Zgryźliwy dziad, który nienawidzi wszelkiej maści lewactwa!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka