cytatia cytatia
122
BLOG

mainstream ludowy

cytatia cytatia Polityka Obserwuj notkę 1

    

a reszta z życia , słuchaj niestety moje bliźniaczki są już dwie  
no to to już przychodzi wszelkie pojęcie 
dziś słupem pilnowali przejście no i ta kobieta słup najpierw była 
w niebieskiej bluzce potem poszła sie przebrać w chyba zieloną 
i już miała torbę pomarańczową a na ulicy w międzyczasie
puścili kobietę z dużym biustem z małym dzieckiem z koszulką
z napisem "MISS" ( no strasznie mądry napis nieprawdaż , 
może ja zacznę chodzić z napisem" rasowa arystokratka" ), 
a na śmietniku postawili nadpite FRUGO 
(tu ostatnio też za naszą kasę stworzyli przecież juz dawno napój 
który był na rynku kiedyś to go jak wiesz całkiem niedawno wznowili 
ktoś tworzy te historie - ale jak widać psychole totalne 
i śmiała się ta laska co się przebrała 
no na Boga oni tak ruinują nasz kraj opłacają przecież tych ludzi 
z ukradzionej kasy biednym , schorowanym , wszystkim i emerytom też 
na takie bzdury ja robię zmyłki , przechodzę w większą konspirację 
wykończę ich na śmierć i zycie nie mam wyjścia 
jakby co to po śmierci sie spotkamy , 
zarezerwuję Ci obok siebie miejsce jak się nie pogniewasz
 
i widać ślad gp anonymous że byli przede mną bękarty wojny
niech nie rozwalają państw jak nie mają pojęcia 
od tłuszczu z brzuchów bogatych który przerzuca się ewidentnie 
na ich i tak wróblowe mózgi niebywałe żeby tak katować kraj 
w którym jest się rezydentem  a w dodatku jedna z prostytutek 
wracała z przekazu na kradzież niezłe ujawnili tą z filmu "DROGÓWKA"
to by było na tyle póki co 
nie jest dobrze tyle Ci powiem ale trzymaj się jakoś
GFDE
a brzmiało tak strasznie , martwiłam się o Ciebie
ja mam lawinę spraw bieżących , ratowania kraju 
cóż spada na mnie sporo , bo służby przecież nie mogą , 
to już są takie rzeczy że ja pierdolę
oni niestety robia wróżby i transy na nawszym narodzie 
(co dowiedziałam się jest przestępstwem i tym powinny się zająć służby )  
żeyby sami rządzili , nie wychodzi im to , 
a w pałacu namiestnikowskim - jeszcze nie dotarłam kto urzeduje 
ale - niestety raczej Ci od transów psychopaci 
bo wyjeżdżaja stamtąd auta o dziwnych numerach rejstracyjnych 
z otwartymi szybami i leżącymi ludźmi na tylnich siedzeniach 
choćby ta sprawa budzi co najmniej zastrzeżenia 
i branie grubej białej koperty przez borowika 
z tego wypucowanego auta ekskluzywnego 
sproro informacji blokują ale ja mam swoje dojścia by zawiadamiać
tylko dni brak i rąk do współpacy
pozdro z wytchnieniem że to przezyłaś
cytatia
O mnie cytatia

jestem jaka jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka