cytatia cytatia
365
BLOG

kobieta prasująca żadnej prasy się nie boi

cytatia cytatia Polityka Obserwuj notkę 5

    

grozisz mi?
pozisz mi? (pozujesz)
dozisz mi? (dozujesz)
prozisz mi? 
   
ona już jest, bedą upubliczniać 
trzeba tylko jeszcze dotrzeć do pewnego człowieka 
odezwę się jakoś, robię uniki póki co, przeciez stale numery są 
oni krzywdzą naszych policjantów,
zostało też odkryte, że pobierają nasienie nielegalnie by tworzyć klony
daj spokoj mam pełne ręce roboty
najgorzej że wiadomo od kogo wzięli masoni dla kilku kobiet 
teraz maja dzieci 5 letnie 
 
zmieniam temat szukam nazwiska, które będzie trafne do tego zdania 
"jest rok 44 wypadek samochodowy , okna Krakowa i wdowa pozostawiająca 
swoje potomstwo " nazwisko tej kobiety ? 
koniecznie Niemka w pierwszej kolejności. 
istnieje obawa, że to się wiąże z JP 2 chyba jemu zajebali niemcy nasienie 
i stąd Bubel pisał o kobiecie, z którą rzekomo miał dziecko 
chyba stąd jest ta loża ss
jak coś Ci się skojarzy to zapodaj przez net, 
ja telefonu nie używam, póki co to zbyt niebezpieczne
 
to na tyle może lepsze niż te groźby Tobie z przeprowadzką 
olewaj to koniecznie ,ja olewam , nawet śmieję się z tego co robią
bo to jest czasem śmieszne
np wczoraj jak odbiłam sobie na ksero notatkę 
że znak sofitela wiesz dawnego hotelu viktoria 
to symbol wielkiej pochwy jednej z kochanek p. 
to po południu puścili babę przede mną o wielkiej dupie
śmiałam się ukradkiem cała drogę
dzis też był numerek ale cienki
 
ale towar, sensacja już wcześniej sąsiedzi donosili 
że tam ostre ruchańsko odchodzi.
to nie mój odbyt więc ja się w to nie mieszam 
ale wy młodzi lubicie sensacje XXI wieku
znów gdzieś zapowiadali wiatry i tsunami
 
cytatia
O mnie cytatia

jestem jaka jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka