cytatia cytatia
103
BLOG

niepalący święty

cytatia cytatia Polityka Obserwuj notkę 0

 
gdzie przebywam to nie odpowiem ale daj spokój
pobili dziś kogoś w okolicy gdzie się przeszłaś
i dziecko na to patrzyło, zawrzeszczało "chyba go zabili"
chciałabyś tak żyć? oni tak codziennie
a wieczorem p. na jedną z prostytutek wyczekiwał
strzelił do niej z wiatrówki
zapiszczała niby przestraszona, bo oni lubią niby takie sensacje
i pojechali pędem motorem, to było gdzieś około 2 w nocy czy trzeciej,
no daj spokój ku...a
wiesz ostatnio widział mnie ten dziennikarz - Andrzej Turski.
ciekawe czy go sprzątną - sprzątaja zwykle tych co mnie widzą.

już o 6.45 zrobili mi dziś pobudkę
potem te ekscesy, potem Wojewódzki odjeżdza.
no i w różnych godzinach to robią , nikt mnie nie przesłuchuje ,
nikt mnie nie uwalnia od tego. p. to wyjątkowa ściera mafijna - śmieć
nazywaja go frajerem bo zabija policjantów
ludzie już nie mają nadziei, że uwolnimy się kiedykolwiek.
jak chodzę ulicą udaję, że gadam przez telefon i mówię
ze jeszcze szybciej jak kradli będa musieli oddac nasze majątki.
może warto nosić transparenty? bywasz w centrum ?
moze kiedyś się spotkamy pogadać?
nie da się znieść tego psychopatyzmu dookoła ,
w dodatku narodowcy okazuje się też w tym są,
w masoneri - grozili mi - tego jeszcze nie było
doczytałam w książkach o masoneri, że kiedys ludzie z opozycji
chętnie w to wchodzili a gazetka o "mafii" napisała
że kiedyś napadali na pociągi, chyba kradli też
czy jakoś tak, a potem zostali już w 2RP
teraz też coś kombinują
czułam, że dziś znów ktoś miedzy 6.45 a 6.50 zginął w przepaści
to moze być ta od Szaniawskiego, chyba znajduje się w Austri w górach
już nie mam na to sił oni stale albo strzelają albo zabijają
i kopulują tuż po tym oczywiscie, to nie jest dla wrażliwego człowieka
samobój byłby wręcz wskazany a tu pomyslów brak, tak cieplutko
sama sie nakryłam na przemęczaniu się
do późna siedzę do 2giej trzeciej w nocy a potem zdycham nad ranem
pozdrowionka dodatkowe zbieżne, ale nie bliźniacze

 

cytatia
O mnie cytatia

jestem jaka jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka