Czarek Meszyński Czarek Meszyński
596
BLOG

Znowu Niemcy z nas się śmieją

Czarek Meszyński Czarek Meszyński Gospodarka Obserwuj notkę 12

Ostatnio rozmawiałem z moimi przyjaciółmi z Niemiec. Główny temat dyskusji to nasz Narodowy.

Ale Wy jesteście ''fajni'' - powiadają – ten sam obiekt kilka razy otwieracie. Otwieracie i zamykacie, czy to wynika z technologii...?

Było mi przykro, smutno, i znów musiałem się tłumaczyć za polityków, że jesienne otwarcie wynikało z uwarunkowań politycznych, że były wybory, że nasz premier chciał zapunktować wśród wyborców, że były trudne warunki, budowaliśmy stadion na stadionie itd.

A ja mam takie marzenie: żeby Polnische Wirtschaft nie było synonimem bylejakości, tymczasowości i partactwa, tylko żeby Polnische Wirtschaft kojarzyło się w Niemczech, Europie i na świecie z jakością, solidnością i postępem.

Codziennie obserwuje naszą gospodarkę – nie tylko poprzez pryzmat wskaźników ekonomiczny, ale również jako przedsiębiorca od strony praktycznej – widzę ciężko pracujących rodaków wykonujących swój zawód bardzo profesjonalnie.

I marzy mi się tak, by nasi politycy: nie przeszkadzali, nie utrudniali, nie kompromitowali, by też wykazali się przynajmniej odrobiną profesjonalizmu.

przedsiębiorca, prosument, pasjonat przyrody, miłośnik malarstwa, fan wolnego oprogramowania, bibliofil, czasem piszę wspomnienia, a czasem wypowiadam się na temat ekonomii Rawicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka