CzarnyWilk CzarnyWilk
587
BLOG

Było wiadomo, że Palikot to nie lewica, ale symulant

CzarnyWilk CzarnyWilk Polityka Obserwuj notkę 6

Byli działacze Ruchu Palikota zorganizowali dzisiaj przed siedzibą tej partii w Warszawie happening, w czasie którego przekonywali, że lider Ruchu Janusz Palikot odszedł od lewicowych ideałów i tym samym stał się "politycznym dzieciobójcą".” – donosi portal Onet.pl

 

Dla mnie to jednak absolutnie nie jest żadna nowina. Mało tego, pisałem o tym już w listopadzie 2011 roku, we wpisie „Ludzie Palikota bardziej prawicowi od PiS”

http://czarnywilk.salon24.pl/366574,ludzie-palikota-bardziej-prawicowi-od-pis

 

 

Działacze porzucający Palikota zauważyli te same cechy liberalizmu ekonomicznego, które opisałem w swojej notce. Jednak różnica między mną, a lewakami rozczarowanymi Palikotem jest taka, że to, co oni stawiają mu, jako zarzut, ja uznaję za zaletę.

 

Od lat mam cichą nadzieję na pojawienie się pewnego połączenia politycznego określonych elementów. Opowiadam się za ugrupowaniem głoszącym liberalizm gospodarczy i zarazem liberalizm obyczajowy, połączony z odłączeniem również kościoła od państwa.

Moje oczekiwania starają się spełniać od lat Randyści głoszący filozofię obiektywistyczną.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Filozofia_obiektywistyczna

U Palikota wszystko niby idzie we właściwym kierunku. Pozostają jedna pewne ale......

Niestety na bazie tych postulatów, których ja się domagam Palikot nie spełnia oczekiwań, gdyż z zawodem muszę stwierdzić, że swoją lewicową gadką o tworzeniu miejsc pracy przez rząd pogrzebał swój liberalizm. Dlaczego ta propozycja jest nieskuteczna wyjaśnia film

http://www.youtube.com/watch?v=MVDkHPixVcE

 

Również, co do działań antyklerykalnych mam zastrzeżenia, które wyraziłem w notatce „Dlaczego Palikot jest antyklerykałem nieskutecznym”

http://czarnywilk.salon24.pl/380040,dlaczego-palikot-jest-antyklerykalem-nieskutecznym

 

Kim jest, zatem pan Janusz Palikot? Prawicowcem, lewicowcem, liberałem lub antyklerykałem?

 

Moim skromnym zdaniem jest symulantem mającymi poglądy określone w zależności od określonych trendów sondażowych i aktualnych zmiennych nastrojów społecznych. Jest to niestety rozczarowująca wersja fałszywości politycznej na wzór Donalda Tuska. Taki wirus komputerowy. Upgrade z wersji Tusk v 1.0 do Tusk 2.0, w tym zmieniona grafika i osiągamy ostateczną wersję nazywającą się Palikot.

 

CzarnyWilk
O mnie CzarnyWilk

Niepoprawny politycznie liberał, ateista, przeciwnik zarówno socjalizmu, jak i klerykalizacji Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka